6 نکته برای افزایش فروش در سه ماهه نخست

اعتراف به اینکه می توانید نماینده فروش بهتری باشید و اعتماد به نفس داشته باشید که اعتقاد داشته باشید می توانید تغییر کنید ، شجاعت می خواهد و برای بهانه ساختن چیزی لازم نیست.

به سه ماهه آخر سال نزدیک میشویم و این فرصتی است که بتوانید اهداف خود را برای سه ماهه نخست سال بعد نیز خلق کنید.میتوانید برای افزایش فروش خود سریعا اقدام کنید.

در اینجا شش اصل اصلی وجود دارد که تصمیم گرفتم بر آنها تمرکز کنم. من اطمینان دارم که آنها می توانند به شما و تیم شما در کسب و کار بیشتر کمک کنند تا شاهد افزایش فروش خود باشید.

کاهش قیمت خود را متوقف کنید

کاهش قیمت یکی از ساده ترین راه ها برای تلاش برای کسب و کار در شرایط سخت است. اگرچه امتیازات قیمت می توانند در به دست آوردن فرصت های کلیدی ارزشمند باشند ، اما به راحتی می توانند به عصا تبدیل شوند که سایر مشکلات را پنهان کند. وقتی فروش شما بیشتر با توجه به قیمت است ، به سادگی کسب و کار مشتری را اجاره می کنید ، وقتی ارزش خود را می فروشید ، مالک آن هستید. روی برقراری ارتباط ارزش محور کار کنید. چرا با توجه به تمام گزینه های رقابتی موجود ، این مشتری می خواهد اکنون با شما کار کند؟

یک نقشه بهتر پیدا کنید

برنامه شما برای دستیابی به مشتری های بالقوه بیشتر چیست؟ هر کسی می تواند تماس بگیرد و تقریباً هیچ مهارتی لازم نیست که تعداد زیادی از مخاطبین را به فرصت های کمتری تبدیل کند. اما اگر می خواهید نتایج فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید ، باید برنامه بهتری داشته باشید. فروش یک فعالیت نیست ، بلکه یک فرایند است. نظر شما چیست؟

برای مشتریان خود تصمیم گیری نکنید

فرض کنید که آنها تماس شما را پاسخ نمیدهند ، با قرار ملاقات موافقت نمی کنند یا به شما سفارش نمی دهند. من می دانم که از دست دادن دردناک است ، اما شما نمی توانید آنچه را ندارید از دست بدهید. باقیمانده امسال را با نگرشی بی امان “پیش به سوی نه” پیش بروید. مطمئناً با کمی طرد شدن روبرو خواهید شد ، اما این امر به شما کمک می کند تا قیف را تمیز کرده و شما را مجبور به تمرکز بر فرصت های مناسب کند. و فقط ممکن است تعجب کنید که چند بار “بله” را می شنوید.

همه را پیگیری کنید

مشتری ها زمانی آماده می شوند که آماده خرید باشند ، نه وقتی که شما آماده فروش باشید. تعداد زیادی از فروشندگان پشت سر هم پیشنهادهای خود را به مشتری ها میدهند و سپس علاقه خود را برای پیگیری از دست می دهند زیرا در تعقیب فرصت جدیدتری منحرف می شوند. طبق آمار انجمن اجرایی فروش ملی ، 80٪ کل مشاغل جدید پس از تماس پنجم برنده می شود. این کار را برای پیگیری همه افراد عملی کنید اما به آفتی تبدیل نشوید که هر روز با همان پیام تماس می گیرد. ارزش شما بیشتر از این است که هر روز تکراری به نظر برسید. نکته ای می خواهید؟ هر مکالمه را با این کلمات جادویی پایان دهید: “من می دانم که شدیدا مشغول هستید و فرصت زیادی ندارید و اتفاقا من هم این روزها شدیدا مشغول هستم و برای زمان ارزش زیادی قایل هستم،فکر میکنم بهتر باشد که یک زمان مناسب را برای این کار ترتیب دهیم و همدیگر را ملاقات کنیم.نظر شما چیست؟ ” این کار هم شما و هم مشتری را مجبور می کند که در یک ارتباط حرفه ای باشید.

برای سفارش اقدام کنید

این یکی از 3 دلیل اصلی است که باعث می شود فروشندگان موفقیتی کسب نکنند. آنها فقط درخواست خرید نمیدهند. روی نتیجه تمرکز نکنید ، روی روند کار تمرکز کنید. اگر کارهای صحیح را به روش صحیح انجام داده باشید ، جسور بودن مسئولیت پذیری حرفه ای شما می شود.

مدیران فروش موفق چگونه تیم فروش خود را رهبری میکنند؟ در این مقاله بخوانید

چه موقع باید فروش را ببندید؟ سریع و همیشه! درخواست تعهدات کوچک در طول مسیر ، درخواست تعهد نهایی را بسیار راحت تر می کند و اتفاقا فروش شما را افزایش میدهد.به علاوه شما خیلی سریع متوجه خواهید شد که چقدر فرصت پیش رو واقعی است. مشتریانی که تمایلی به تعهدات کوچک در این راه ندارند بعداً اشتیاق کمتری برای تعهد بیشتر خواهند داشت.

مهارت های انتقادی را فرا بگیرید.

اگر قرار است هر ساله فروش بیشتری داشته باشید ، باید هر سال بهتر شوید. بیایید به این روش متفاوت نگاه کنیم. اگر کاری که در حال حاضر انجام می دهید نتایج مورد نظر شما را به همراه داشته باشد ، نتایج باید قبلاً نشان داده شده باشند.

امروزه کتاب های فروش ، سمینارهای تلفنی ، پادکست ها ، وبینارها و برنامه های آموزشی فروش به وفور یافت می شود. منتظر چه هستید؟

پس از کجا شروع میکنید؟ با پاسخ صادقانه به چند سوال از این موارد شروع کنید.

برای هر تماس چقدر آماده می شوید؟ آیا سوالاتی که می پرسید تحریک کننده است یا ذهن را بی حس می کند؟ آیا ایده های شما برای مشتری ارزشی دارند یا اینکه صرفا ایده های بی ارزشی را خلق میکنید؟ آخرین باری که از مهارتهای ارائه خود بازخورد گرفتید کی بود؟ سه مانع اصلی که مشتری شما با آن روبرو است چیست؟ چگونه به طور واضح و موجز به حل این موانع می پردازید؟ هر هفته برای کمک به ایجاد روابط بهتر چه کاری انجام می دهید؟ این لیست همچنان ادامه دارد.

اعتراف به اینکه می توانید نماینده فروش بهتری باشید و اعتماد به نفس داشته باشید که اعتقاد داشته باشید می توانید تغییر کنید ، شجاعت می خواهد برای بهانه آوردن چیزی لازم نیست.فراموش نکنید برای افزایش فروش تنها اعتقاد به بهتر شدن کمک نمیکند شما باید اقدام کنید.

همین حالا برای پیشرفت خود تعهد دهید و اگر این کار را انجام دهید ، اطمینان دارم که معاملات بیشتری را می بندید و موفقیت های بیشتری ایجاد می کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.