5 بینش برتر نورومارکتینگ در سال 2020

با توجه به اینکه این روزها دانش به سرعت در حال گسترش است ، پیگیری موارد جدید و رخ داده در بازاریابی عصبی دشوار است. ما سعی می کنیم مقالات جدید را هفتگی مرور کنیم تا شما را در جریان موارد جدید قرار دهیم.

برای اینکه شما نمای کلی از دیدگاه بازاریابی عصبی در سال 2020 داشته باشید ، ما مقالاتی را انتخاب کرده ایم که برای شما جالب ترین و بیشترین مطالعه را داشته اند. این 5 مورد بهترین بینش نورومارکتینگ در سال 2020 است!

عدد 1 آنچه روانشناسی در مورد خرید تکانشی (آنی)درسال 2020 می داند

آیا خرید تکانشی فقط به دلیل عوامل روانی داخلی است؟ تحقیقات نشان می دهد محرک های خارجی و مرتبط با بازار همچنین می توانند مشتریان را به انجام انگیزه خرید تحریک کنند!

هرکسی می تواند با اصرار شدید ناگهانی برای خرید چیزی که شما برای آن برنامه ریزی نکرده اید ارتباط برقرار کند. از مخلوط کن ایستاده ای که واقعاً نیازی به آن ندارید ، تا غذایی که ناگهان هوس می کنید. خرید تکانه ای در همه سطوح اتفاق می افتد. طبق تحقیقات ، 62 درصد از خریدهای فروشگاهی به صورت تکانشی انجام می شود و خریداران آنلاین احتمالاً تکانشی هستند.

خبر خوب: می توان از تکنیک های مختلف بازاریابی برای جلب نظر مصرف کنندگان در خرید تکانشی استفاده کرد! این چهار قانون را دنبال کنید و مطمئناً مشتری خود را برای خرید تکانشی بیشتر ترغیب خواهید کرد:

  • ارتباطات: مهم است که شما با خواسته های اصلی مشتریان خود صحبت کنید. یک برگر گوشت گاو را بین دو نان نفروشید ، یک انفجار طعم را بفروشید که اشتیاق مخاطب شما را برآورده کند.
  • قیمت محصول: با اجرای فروش ، تبلیغات و پایین آوردن قیمت ، ارزش درک شده محصولات خود را افزایش دهید.
  • فضای فروشگاه: برای جلب مشتری و افزایش جذابیت بصری اقلام تکانشی تعیین شده خود ، در فروشگاه های آنلاین و آفلاین احساس حسی ایجاد کنید.
  • کالا: محصولات جدید را ایجاد یا دوباره طراحی کنید تا ارزش پیشنهادهای خود را به مشتریان خود منتقل کنید.

عدد 2 آیا می خواهید اولین برداشت عالی را انجام دهید؟ از درب ورودی مشتری خود شروع کنید

مردم اغلب می گویند: شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد اولین برداشت پیدا نمی کنید. تحقیقات به ما نشان می دهد که اولین برداشت از یک برند می تواند تا حد زیادی بر بازده ، فروش و تجارب برند تأثیر بگذارد!

اگرچه معمولاً شناخته شده است که برداشت های اول برای افراد مهم است ، اما می تواند برای برندها نیز مرتبط باشد. پس چه موقع می توان اولین برداشت را ایجاد کرد؟ درست زمانی که بسته به دم درب شما تحویل داده می شود. به محض اینکه بسته خود را تحویل گرفتید و در آن را باز کردید تا محتوای مورد انتظار در داخل آن را ببینید.

اولین احساس مثبت برند می تواند با تحریک مثبت چهار بعد مختلف از تجربه برند در حالی که مشتری محصول شما را باز می کند ، ایجاد شود. شناختی ، احساسی ، رفتاری و حسی. برای تحریک بعد رفتاری ، بسته بندی شما نیاز به ایجاد تعامل دلپذیر دارد. برای تحریک ابعاد حسی و عاطفی از رایحه ، بافت و صداها در هنگام جعبه گشایی بسته استفاده کنید و برای تحریک بعد شناختی از اطلاعات جالب روی جعبه استفاده کنید

اگر در بسته بندی محصول خود ثابت قدم باشید و بتوانید کیفیت آن را با کیفیت محصول خود مطابقت دهید ، ممکن است موفق به ایجاد یک اثر تجاری منحصر به فرد شوید که سرمایه آن را بسیار بازپرداخت کند.

عدد 3 همزمانی. یک ابزار متریک مغز برای کنترل همه آنها؟

آیا می توانید احتمالات پیش بینی اثربخشی ارتباطات بازاریابی خود را تصور کنید؟ معیار جدیدی پیدا شده است که دقیقاً این کار را انجام می دهد! همزمانی عصبی پیش بینی موفقیت کمپین های بازاریابی و طراحی بسته بندی است!

بنابراین همزمانی عصبی چیست؟ به طور خلاصه: وقتی فعالیت مغزی شخص A به روشی مشابه با شخص B رفتار می کند ، همزمانی عصبی نشان دهنده شباهت فعالیت مغز آنها در همان لحظه هنگام تماشای فیلم ، گوش دادن به موسیقی یا مشاهده تبلیغات تجاری است.

نورومارکتینگ چگونه به برند ترکیه ای Eti برای موفقیت در فروش غلات کمک میکند؟در این مقاله بخوانید

چندین مطالعه شباهت در فعالیت مغز را برای پیش بینی صدای یک برنامه تلویزیونی در توییتر ، یادآوری آینده یک فیلم و درآمد گیشه آن مرتبط کرده اند. همزمانی عصبی حتی با فروش در داخل کالا یک محصول ارتباط دارد.

با استفاده از همزمان سازی مغز در تحقیقات بازاریابی عصبی ، ما می توانیم آنچه را که باعث انگیزه دادن به مصرف کنندگان می شود ، بهتر پیش بینی و درک کنیم. و شما نیز می توانید برای افزایش اثربخشی بازاریابی از این امر استفاده کنید!

عدد 4 نحوه استفاده از فریم بندی قیمت به سود شما

هنگام خرید بیشتر به دنبال چه چیزی هستید؟

مصرف کنندگان اغلب هنگام خرید به قیمت ها نگاه می کنند و آنها نشان می دهند که مقایسه قیمت یکی از عناصر اصلی تصمیم گیری در خرید است. به نظر می رسد که نحوه تنظیم این قیمت ها می تواند تأثیر قابل توجهی بر رفتار مصرف کننده داشته باشد. آیا می دانید چگونه؟

تحقیقات نشان داد که هنگام ارائه دو محصول متفاوت با قیمت های متفاوت به مصرف کنندگان ، برجسته سازی اختلاف قیمت منجر به افزایش فروش کالای گران تر می شود. هنگامی که به مشتریان پیغامی ارائه شد که می گفت ؛ “فقط 60 دلار بیشتر!” ، 58٪ محصول گران قیمت را انتخاب کردند. هنگامی که با قیمت های مطلق ارائه می شود ، تنها 42٪ مدل گران تر را انتخاب کرده اند.

آنچه در اینجا اتفاق افتاده این است که تعداد برجسته شده به جای تمرکز روی قیمت کل ، توجه مصرف کنندگان را به تفاوت قیمت معطوف می کند. از آنجا که اختلاف قیمت در مقایسه با قیمت کل نسبتاً ناچیز است ، گزینه گران قیمت ناگهان یک معامله بهتر به نظر می رسد!

بنابراین به جای ارائه محصولات با قیمت مطلق ، آنها را با تفاوت قیمت در نظر بگیرید تا گزینه های گران قیمت جذاب تر به نظر برسند.

آیا چت باتها جای فروشنده های انسانی را میگیرند؟

با تعداد فزاینده ای از ربات های چت که برای اهداف مختلفی ایجاد و مورد استفاده قرار می گیرند ، تحقیقات به ما نشان می دهد که هنگام استفاده از ماشین به جای انسان ، باید موارد زیادی را در نظر گرفت.

در این مطالعه ، تجربه مشتری با یک ربات چت مورد ارزیابی قرار گرفت که 97٪ از مشتریان آن تشخیص ندادند این یک دستگاه تلفنی است. مشخص شد که عملکرد ربات چت نبود که نرخ خرید را تعیین می کرد، بلکه لحظه ای است که ربات هویت مصنوعی خود را فاش می کند.

ربات چت فقط هنگامی که هویت آن یا در انتهای مکالمه فاش شد یا به هیچ وجه این اتفاق نیفتاد به اندازه فروشندگان ماهر موثر بود. با این حال ، هنگامی که اطلاع رسانی قبل از مکالمه واقعی صورت گرفت ، این امر منجر به افت زیادی در نرخ خرید و افزایش تماس های فسخ شده شد.

در تعداد مطلق ، کارمندان باتجربه هنوز هم از رباتهای چت بهتر عمل می کنند. اما جالب اینجاست که مشتریانی که تجربه بیشتری در استفاده از برنامه های هوش مصنوعی داشتند ، هنگامی که می دانستند از همان ابتدا با یک ربات چت می کنند ، نرخ خرید را افزایش دادند.

عملاً ، این بدان معناست که وقتی شروع به استفاده از ربات چت می کنید ، ممکن است نخواهید هویت آنها را قبل از شروع مکالمه فاش کنید ، زیرا این امر مانع تجربه مشتری می شود. همچنین ، به چگونگی استفاده از چت بات فکر کنید. در حالی که آنها قادر به شکست دادن فروشندگان متخصص نیستند ، اما ممکن است برای کمک به کارمندان از طریق تجزیه و تحلیل سوالات مشتری و نمایش بهترین پاسخ های ممکن ، بسیار مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.