چگونه پاداش های فوری باعث افزایش میزان خرید میشود؟

اصل نورومارکتینگ:
لذت فوری دستیابی به هدف بلند مدت را افزایش می دهد.

کاربرد:
با استفاده از پاداش های فوری ، تعهد بلند مدت مشتریان را افزایش دهید.

همه ما می دانیم که بعد از خوردن برخی از غذاهای خوشمزه ، دریافت ماساژ و یا تهیه غذا ، احساس فوق العاده ای به دست می آوریم. اما آنچه ما تمایل به فراموش کردن داریم این است که این لحظات لذت بخش فوری در واقع به ما کمک می کند تا به اهداف بلند مدت خود برسیم! اکنون ، خبرهای جالبی برای شما بازاریابها وجود دارد.

حتی اگر به ما آموخته می شود که همیشه هدف خود را در ذهن داشته باشیم و در طی مسیری بیش از حد دچار حواس پرتی نشویم ، یافته های اخیر نشان می دهد که در واقع باید به پاداش هایی که در لحظه لحظه دریافت می کنیم توجه بیشتری داشته باشیم. معلوم می شود که جوایز فوری باعث می شود افراد در رسیدن به اهداف بلند مدت خود سخت تر تلاش کنند. محققان ادعا می کنند که ما آنقدر در رسیدن به اهداف خود متمرکز شده ایم (در آینده) که تقریبا اهمیت احساسات مثبت فوری را فراموش می کنیم. موافقید؟ البته اگر هر بار پاداش دلپذیری دریافت کنید ، ادامه کار سخت تر ساده تر است.

چرا اهداف بلند مدت نادیده گرفته می شوند

بیایید نگاهی به رابرت – یک پسر معمولی از سالن بدنسازی شما – که اخیراً مانند دیوانه کار می کند بیاندازیم. او می خواهد برای آماده سازی خود در طول این تابستان برای حضور در ساحل و دلربایی مقداری وزن از دست دهد. اما گاهی اوقات ، رابرت به سختی انگیزه خود را پیدا می کند ، خصوصاً بعد از یک روز پر استرس در محل کار.

بنابراین چگونه به رابرت انگیزه می دهید؟ بیشتر افراد شرط بندی خود را در این بحث انگیزه کلاسیک قرار می دهند: “فقط به تمام وزنی که از دست می دهید و چقدر خوب به نظر می رسد در تابستان فکر کنید” (تأخیر در پاداش). اما در واقع ، لازم نیست به رابرت بگویید که وزن کم خواهد کرد. او خوب می داند که در حال از دست دادن وزن است. آنچه او باید نسبت به آن شرطی باشد پاداش فوری است: “وقتی هم اکنون به ورزشگاه می روید ، می توانید ذهن خود را از تمام فشارهایی که در مطب داشتید ، پاک کنید.”

پاداش های فوری در بازاریابی

بنابراین چگونه می توان قدرت پاداش فوری را به بازاریابی عصبی مؤثر تبدیل کرد؟ برای مبتدیان ، می توان پیام های تبلیغاتی و حتی کل محصولات را پیرامون وسوسه جوایز کوتاه مدت تهیه کرد.

چگونه فضای خلوت تر باعث افزایش میزان خرید محصولات لاکچری میشود؟ در این مقاله بخوانید

بیایید به رابرت و پیگیری او برای داشتن یک بدن آماده سیکس پک بچسبیم. ما می توانیم با پاداش های كوچكی كه هر از گاهی در زندگی روزمره او ظاهر می شود ، به او انگیزه دهیم. به عنوان مثال ، یک برنامه آهسته دویدن یا پادکست در تلفن هوشمند خود که تعاریف و نکات فوری را ایجاد می کند (به عنوان مثال Belgium Evy Podcast). یا تبلیغات مواد غذایی سالم که تمرکز آن بر روی طعم خوشمزه است ، یا دریافت یک پاداش کوچک برای هربار ورود به سالن ورزشی.

به طور خلاصه: فقط روی بلند مدت تمرکز نکنید. اما توجه خود را روی پاداش های فوری بیاورید.

اهمیت پاداش های فوری

توجه به این نکته ضروری است که بازاریابان نباید هنگام برقراری ارتباط با مخاطبان ، پاداش تأخیر را از بین نبرند. اهمیت پاداش – هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت. رضایت مستقیم نسبت به پاداشهای تأخیر (یعنی رسیدن به هدف) برتر نیست ، اما آنها مردم را در حالی که اهداف جهانی خود را دنبال می کنند در مسیر نگه میدارند.

پاداش های فوری در کسب وکار الکترونیکی و بازاریابی آنلاین

استفاده از پاداشهای فوری ممکن است تقویت کننده تبدیل قدرتمند در تجارت الکترونیکی آنلاین باشد. از آنجا که خرید آنلاین فرصت های کافی برای یک وصله ظریف در پشت مشتریان شما فراهم می کند ، جالب است که چگونه می توان این تکنیک های مبتنی بر علم را در فروشگاه آنلاینتان پیاده کرد.

معمولاً ، بازاریابهای آنلاین روی پاداشهای تاخیری مانند پاداش قابل خرج در خرید بعدی ، روی تمرکز می کنند. در حالی که یک ژست عالی است ، بخش عمده ای از قدرت پاداش را بدون استفاده می گذارد! مشتریان شما می خواهند در حال حاضر حتی قبل از تصمیم به خرید محصول شما ، احساس رضایت را احساس کنند.

بیایید بگوییم که شما یک فروشگاه آنلاین دارید. چگونه ممکن است پاداش های کوچک باعث بهبود درگیر شدن مشتریان و ایجاد احساس ارتباط آنها با فروشگاه و محصولات شما شود؟ راه های بسیاری برای تحریک مراحل کوچک در این مسیر برای خرید با تقویت مثبت وجود دارد:

  • پس از افزودن یک مورد به سبد خرید ، به مشتری خود مستقیماً تبریک بگوییم: “انتخاب عالی”
  • پس از افزودن آن به سبد خرید ، محصول را با یک علامت تأیید، تایید کنید.
  • در صفحات دسته بندی محصولات: لیست محصولات برتر را با گذاشتن یک علامت مخصوص مانند Best Seller در معرض دید بیننده قرار دهید (تقویت بصری مرور در این کتگوری)
  • در صفحه محصول: موردی مثبت را برای کاربری که هم اکنون در حال نگاه کردن به صفحه محصول است هایلایت کنید (“خبر عالی! اگر اکنون سفارش دهید ، فردا مورد خود را دریافت خواهید کرد”)
  • در حین و بعد از پرداخت: مشتری خود را در مورد روند با انیمیشن هایی جذاب هدایت کنید که چطور آیتم مورد نظر بصورت هدیه بسته بندی میشود ، به آدرس آنها ارسال میشود و غیره.
  • سرگرمی و پاداش را در هر مرحله برجسته کنید!

بنابراین به طور خلاصه ، به یاد داشته باشید که پاداش های فوری و پاداش های تاخیری هر دو برای جلب قلب بازار هدف شما مهم هستند. اما نادیده گرفتن پاداش های اغلب ساده ای که می توانید در حال حاضر ارائه دهید که باعث می شود مشتریان در آینده وفاداری خود را حفظ کنند بسیار آسان است.

آیا می خواهید در آینده بصورت ثابت رشد کنید؟ جرات فکر کردن کوتاه مدت را داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.