فروش بیشتر با تکیه بر تنها سه روش ساده

در اینجا سه روش ساده برای فروش وجود دارد و اسکریپت های موثری که می توانید در مکالمه فروش بعدی خود استفاده کنید.

همه شرکت های بزرگ و کوچک ، سوال یکسانی را مطرح می کنند: “چگونه می توانم با فروش بیشتر یا افزایش درآمد خود با تلاش کمتر ، فروش خود را به حداکثر برسانم؟” پاسخ به این سوال آسان است. این یک راه حل آسان برای پیاده سازی است. با این حال ، بسیاری از فروشندگان انجام چنین کاری را دشوار می دانند.

شاید به این دلیل باشد که دشوارتر از آن باشد که حتی در عمل مینماید. در این صورت ، اجازه دهید من با ارائه 3 نوع فروش که به تلاش کمتری نیاز دارد ، فروش را “آسان” کنم و به شما نشان می دهم چگونه این درآمد اضافی را بدست آورید:

مشتری راضی

هیچ منبعی بهتر از مشتریان راضی شرکت نیست،کسانی که یکبار از شما خرید کرده و از شما راضی هستند.این مشتریان منبع بالقوه ای برای ارائه خدمات و فروش دوباره هستند،از خودتان بپرسید “چه محصول دیگری را میتوانم به این مشتری بفروشم؟یا چه نیاز دیگری را میتوانم از این مشتری حل کنم؟”

“سلام آقای … من … هستم از شرکت … میخواستم بدونم برای حل مشکل چاپگرهای شرکتتون میتونیم با هم ملاقاتی رو داشته باشیم؟دستگاهی رو که سه ماه پیش از ما خرید کردید و ازش راضی بودید نشون میده که ما میتونیم در این مورد هم به توافقی برسیم،روز سه شنبه این هفته خوبه؟

مشتری ارجاعی

مشتریان ارجاعی هم دسته ای دیگر از افرادی هستند که به شما و محصولاتتان به واسطه اعتماد به مشتری قبلی(کسی که وی را معرفی کرده است) میتوانند راحت تر خرید کنند.این دسته از مشتریان را دست کم نگیرید چرا که نیازی نیست تلاش زیادی را برای اعتماد سازی انجام دهید و فرایند خریدتان ساده تر است.برای فروش بیشتر به این مشتری ها میتوانید شانس خودتان را امتحان کنید.

تحول دیجیتال و یک چالش جدید در دنیای کسب وکار ،چگونه بتوانیم در دنیای دیجیتال برای افزایش فروش پیشگام شویم؟

نمونه ای از یک مکالمه برای گرفتن مشتری ارجاعی در زیر آمده است:

“آقای …، امیدوارم اوضاع کسب وکارت عالی باشه! میخواستم بدونم امکانش هست یه لطفی در حق من بکنی. من می خوام دوره های آموزشی خودم رو به افراد موجود در شبکه شما معرفی کنم. من به طور خاص به دنبال شرکت های B2B هستم که در فضای IT خدمات می فروشند. آیا 1 یا 2 مورد به ذهنت خطور می کنه؟
اگر بتونی این کار رو برام بکنی ازت ممنون میشم و هر کاری هم داشته باشی میتونی روی من حساب کنی.منتظرت هستم.

مشتری خاموش

مشتری خاموش کسی است که بنابه دلایلی یا سطح علاقه اش به برند یا محصولات شما کاهش پیدا کرده است یا اینکه به خاطر مشغله زیاد نتوانسته از خدمات جدید شما استفاده ای کند.سوال این است که چگونه میتوان دوباره با این نوع مشتریان ارتباط جدیدی برقرار کرده و آنها را تبدیل به مشتریان جدید خدمات و محصولات دیگرمان بکنیم؟نمونه مکالمه زیر میتواند در این راه به شما کمک کند:

سلام آقای … میدونم که مدتی هست بخاطر مشغله زیاد نتونستیم برای هم وقت بیشتری رو بذاریم،اما خیلی دلم میخواد که محصول آموزشی جدیدمون رو از نزدیک بهتون نشون بدم،از اونجا که دغدغه شما همیشه فروش بیشتر فروشنده هاتون بوده این محصول میتونه فروش اونها رو تا نرخ 30 درصد افزایش بده،به نظرت این هفته روز سه شنبه وقت خوبی هست که همدیگر رو ببینیم؟

فروش آسان واقعاً به همین راحتی است. سخت است که این رشته را بتوان با پیگیری دنبال کرد.این اصطلاح را به خاطر بسپارید: اگر پیگیری نمی کنید ، از اول شروع می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.