چگونه بتوانیم مغز مشتری را متقاعد کنیم؟

فروش به مغز!

هر بار که در حال صحبت کردن با مشتری هستید در واقع تلاش میکنید که با استفاده از زبان بدن،لحن بیان و کلام خود مغز مشتری را متقاعد کنید که راه حل پیشنهادیتان را بپذیرد.

اما برای شمایی که در حال تلاش هستید باید همیشه این سوال پیش بیاید که به عنوان یک متقاعد کننده در حال صحبت با چه کسی هستید؟

در نهایت تصمیم گیری مشتری بر اساس چه الگوهایی است و ساز و کارهای تصمیم گیری مشتری چگونه است؟
اینجاست که مفهومی به نام صحبت با مغز بسیار پررنگتر میشود.اگر با مشتری خود در حال صحبتید ولی هیچ اطلاعاتی در مورد مغز و نحوه عملکردش ندارید باید بگوییم تلاشتان آب در هاون کوبیدن است!

مانند این است که وسیله ای در اختیارتان باشد اما از طرز کارش چیزی نفهمید و این یعنی شما در نهایت یا هیچ موفقیتی بدست نمیاورید یا اگر هم موفق شوید نمیدانید چه الگویی شما را به موفقیت رسانده است.
مطمعنا وقتی قوانین را بدانیم و اطلاعات کافی در مورد نحوه عملکرد یک سیستم داشته باشیم فقط کافیست الگوها را دنبال کنیم تا دوباره نتایج مدنظرمان را بگیریم.
در این ویدئوی آموزشی با شما در مورد نحوه متقاعد ساختن مغز  صحبت خواهیم کرد و به شما نشان میدهیم که یک مغز بر اساس چه الگوهایی تصمیم میگیرد.

با ما در این اموزش همراه شوید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.