چگونه از حس حسادت برای افزایش فروش استفاده کنیم؟

اصل نورومارکتینگ:
حسادت در زندگی خصوصی می تواند در مفهوم هدف کلی تری قرار گیرد.

کاربرد:
محیطی محرک حس حسادت را برای محصولاتی که جلب توجه میکنند ایجاد کنید.

هنگام مشاهده بازاریابی عصبی ، بسیاری از احساسات مورد بررسی قرار گرفته اند. تا به حال! نسخه خطی اخیر هوانگ ، دونگ و وایر جونیور (2016) نقش حسادت در ترجیح محصول را شرح می دهد. شرط می بندم که حداقل یک بار در زندگی با حسادت روبرو شده اید ، به این فکر کنید که شریک زندگی خود با یک زن یا مردی که نمی شناسید گفتگوی صمیمی داشته باشد. حسادت احساسی است که در زندگی روزمره بسیار زیاد با آن روبرو می شود و پس از خواندن این مقاله ، شما به عنوان بازاریاب می توانید از این احساس خاص به نفع خود استفاده کنید.

توجه از دست رفته باعث جلب توجه به طور کلی می شود

حسادت این برداشت است که موقعیت فرد در یک رابطه اجتماعی توسط شخص دیگری غصب می شود. این احساس توجه از دست رفته را ایجاد می کند و رفتاری را به دنبال دارد که هدف آن جلب مجدد آن توجه ، مثبت یا منفی است. استراتژی های رسیدن به این هدف شامل پرخاشگری ، نشان دادن محبت عمومی ، افزایش جذابیت خود یا به دست آوردن ویژگی های رقیب درک شده است.

تنها یک بار میتوانید روی دیگران تاثیر اولیه خوبی به جا بگذارید اما چگونه؟ در این مقاله بیشتر بخوانید

مفاهیم هدف رفتار در لایه های مختلف عمومیت وجود دارد. چندین هدف خاص وضعیت ممکن است با همان مفهوم هدف کلی در ارتباط باشند و بنابراین به نوعی هدف “هدف بهتر” متصل شوند. اگر یک هدف خاص موقعیت فعال شود (مانند جلب توجه از طرف شریک) ، ممکن است مفهوم کلی تری از جلب توجه فعال شده و تحریک شود تا در حوادث غیر مرتبط جلب توجه کنید. به عنوان مثال در رفتار خرید.

چگونه حسادت جایگزین ترجیحات محصول میشود

حسادت ارزیابی مصرف کنندگان از محصولات جلب کننده توجه را افزایش می دهد. در تحقیق حاضر ، شرکت کنندگان وظیفه انتخاب مصرف را انجام دادند که در آن تصور می کردند که به صورت آنلاین خرید می کنند. در مقایسه با گروه های کنترل کننده ابراز احساسات خنثی و گروه های دارای احساسات نزدیک به حسادت ، مانند حسادت و ناتوانی ، گروه حسود ترجیحات مختلفی برای محصول داشتند. به عنوان مثال ، آنها برندهای بزرگتر و مشهور تر ، رنگهای روشن تر را ترجیح می دهند و به احتمال زیاد از یک مهمانی رسمی از عینک آفتابی منحصر به فرد استفاده می کنند ، که نامناسب به نظر می رسید. نکته قابل توجه این است که هنگامی که آنها مجبور به خرید چیزی برای استفاده شخصی خود بودند (به عنوان مثال چراغ اتاق خواب) ، هیچ تفاوتی در ترجیح محصول بین حسادت یا شرایط کنترل وجود نداشت. اما وقتی مجبور شدند چراغی برای دفتر بخرند ، ناگهان چراغی با رنگ روشن را ترجیح دادند.

بنابراین اگر می خواهید محصولی منحصر به فرد ، با رنگ روشن و جلب توجه ، که دارای یک برند مشهور است ، بفروشید ، باید محیطی را ایجاد کنید که حسادت در آن برانگیخته شود. به عنوان مثال ، شما می توانید تبلیغات تلویزیونی خود را در چارچوب برخی تحصن ها که در آن حسادت موضوع بزرگی است نشان دهید یا ویترین مغازه خود را تنظیم کنید یا تبلیغات را به گونه ای تنظیم کنید که به مصرف کننده یاداوری کند که در یک وضعیت اجتماعی نادیده گرفته شده است.

افزایش فروش شما حسادت رقبا را برمی انگیزد …

چگونه از حسادت استفاده کنیم؟

  • محیطی ایجاد کنید که حسادت را برانگیزد
  • اطمینان حاصل کنید که محصولات شما جلب توجه می کنند
  • و همچنین از تبلیغات برجسته اطمینان حاصل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.