چگونه روی رشد فردی خود سرمایه گذاری کنیم؟

برای زنده ماندن از هر چالشی که بر حرفه فروش شما تأثیر منفی بگذارد ، باید آماده باشید. سرمایه گذاری در خودسازی و رشد فردی بهترین راه برای آماده سازی خود برای یک اتفاق ناشناخته است که ممکن است در افق ظاهر شود.

از خودتان فولاد بسازید!

شما با تعهد به رشد شخصی شروع می کنید. رشد شخصی فرآیندی است برای افزایش دانش و کارآیی شما ، بنابراین شما می توانید بیشتر خدمت کنید ، درآمد بیشتری کسب کنید و در پیشرفت خود ، خانواده و همه بشریت سهم بیشتری داشته باشید.

این کار مستلزم سرمایه گذاری زمان ، تلاش و پول است. به خاطر داشته باشید که اگر جلو نروید ، عقب می افتید.

خود را با برنده ها محاصره کنید

افراد همفکر دیگری پیدا کنید و استراتژی های یکدیگر را برای فروش در این زمان ها ، اخبار مثبت ، ایده های خلاقانه وارجاع دادن به کسب و کار یکدیگر حمایت کنید.

مراقب باشید در این روند کسی را که مایل به مشارکت نیست دخیل نکنید. و کسی نباشید که سودخواهی خود را به منافع دیگران ترجیح بدهد و خواهان پیشرفت دیگران نباشد.

برای اینکه خود را پیش ببرید ، توصیه می کنم پنج درصد از وقت خود را به پیشرفت شخصی و رشد فردی خود اختصاص دهید. اگر هفته ای 40 ساعته کار می کنید ، هر هفته دو ساعت است.

لازم نیست یک زمان دو ساعته پشت سر هم باشد ، اگرچه بسیاری از دانشجویان من این کار را بسیار مفید می دانند.

چه تفاوتی بین نیازها خواسته های مشتریان وجود دارد و کدام محرک بهتری برای خرید است؟

هر روز می توانید به نیم ساعت تعهد دهید. (بروید و ریاضیات را انجام دهید ، این کار به کمی بیش از دو ساعت در هفته افزایش می یابد ، اما شما می خواهید به عظمت طولانی مدت دست پیدا کنید ، نه؟)

بهبود فردی

روی چه کاری کار می کنید؟ این به خود شما بستگی دارد.

سطح مهارت خود را در زمینه های زیر که برای موفقیت کلی حیاتی است ، ارزیابی کنید:

  • مدیریت زمان
  • مهارتهای کامپیوتر
  • مهارتهای نوشتن
  • تمرکز
  • دیسیپلین شخصی
  • مهارتهای ارتباط کلامی
  • لباس پوشیدن و به ظاهر خود رسیدن
  • آداب تجارت
  • زبان بدن
  • مهارتهای خواندن
  • مهارتهای ریاضیات
  • دانش محصول
  • شبکه سازی
  • مشتری یابی
  • رسیدگی به امور مالی شخصی خود

اگر می بینید که از مهارت فعلی خود در هر یک از این زمینه ها ناراضی هستید ، نگران نباشید. هدف از سرمایه گذاری پنج درصد از وقت خود برای بهبود خود این است که این ترس ها را از طریق آموزش از بین ببرید.

این تجربه آموزشی نیازی برای خرج کردن مبالغ زیادی ندارد،کافیست به کتابخانه های محلی خود و یا به اینترنت سری بزنید از منابع مناسب در این زمینه استفاده کنید.

تبلیغات کارتهای اعتباری را فراموش کنید. داشتن کارت کتابخانه قدرتمندترین کارتی است که می توانید در کیف پول خود حمل کنید.

آیا می توان سرمایه گذاری بهتری نسبت به رشد فردی خود داشت؟ در مورد آن فکر کنید من معتقدم شما موافقت خواهید کرد که هر چیز دیگری که ممکن است در آن سرمایه گذاری کنید می تواند ارزش بازار را از دست بدهد ، به سرقت برود یا بابت مالیات ضبط شود.

از طرف دیگر ، زمانی که برای رشد فردی سرمایه گذاری می کنید ، برای شما در طول زندگی باقی خواهد ماند و در طول زندگی حرفه ای به اعتماد به نفس و توانایی شکست دادن هر آنچه زندگی علیه شما می فرستد ، کمک می کند.

به عنوان افزودنی به حجم عظیم مطالب آموزشی موجود در کتابخانه محلی شما ، من توصیه می کنم که یک صندوق آموزشی برای خود ایجاد کنید. پنج درصد از کل درآمد خالص خود را به حساب پس انداز آموزش و پرورش اختصاص دهید.

پس از آن ، وقتی فرصتی برای آموزش بالاتر و فراتر از آنچه می توانید به صورت رایگان پیدا کنید ، پیش بیاید ، هرگز مجبور نخواهید شد بگویید: “من توانایی پرداخت آن را ندارم”.

شما می خواهید بتوانید از دوره های موجود در کالج یا دانشگاه محلی خود استفاده کنید. برخی از مدارس فنی خصوصی برنامه های بسیار خوبی را با پرداخت هزینه ارائه می دهند که می تواند بسیار به حرفه شما کمک کند.

دقیقاً مانند کنسرت ها ، بسیاری از معلمان عالی سمینارهایی با موضوعات خاص صنعت یا رشته شما به منطقه محلی شما ارائه می دهند. مراقب آنها باشید. آنها را در تقویم خود قرار دهید. بروید و یاد بگیرید!

روان درمانگر آلن لوي مک گينيس به خوبي به اين موضوع پرداخته است. او گفت ، “همه ما نقاط ضعفی داریم. ترفند این است که تعیین کنید کدام یک قابل اصلاح نیستند. سپس به آنها بپردازید و بقیه موارد را فراموش کنید. “

در تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف شما در دسته بندی های ذکر شده در بالا ، مطمئناً مواردی وجود دارد که شما راحت تر از دیگران می دانید.

آنهایی که برای شما دشوار یا ناراحت کننده هستند ، به محض آموزش در مورد آنها ، احتمالاً بیشترین تفاوت را در حرفه شما ایجاد می کنند.

در ابتدا ممکن است برای شروع کار در این مناطق کمی تردید داشته باشید. این کاملا طبیعی است. ما بیشتر از این در انجام کاری که بیشتر از آن می ترسیم تردید داریم. و ترس چیزی جز خلا دانش نیست.

در هر مسیری که بالاتر از امروز هستید ، کاوش کنید. کوچکتر از آنچه که بیشتر از همه می ترسید نشوید. از پذیرش نقاط ضعف خود نترسید. نقاط قوت خود را در ذهن خود بزرگ جلوه دهید.

برای غلبه بر این نقاط ضعف اعتماد به نفس خواهید یافت و آماده انجام کارهایی خواهید شد که به رشد فردی شما بیشتر کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.