چگونه میتوان یک تماس فروش موفق داشت؟

بیشتر تماس های فروش شما منجر به موفقیت میشوند یا آیا شما از آن دسته فروشندگان حرفه ای هستید که نمی تواند بفهمد چرا بسیاری از تماس های خارق العاده و چشمگیرشان به فروش تبدیل نمی شوند؟ شما تنها نیستید. این در هر زمان یا نقطه دیگری برای همه اتفاق می افتد گرچه به نظر می رسد این اتفاق برای بعضی ها بیشتر از دیگران رخ می دهد.

خبر خوب این است که خلاص شدن از شر این مشکل نسبتاً آسان است. شما فقط باید دیدگاه خود را تغییر دهید. همانطور که در زندگی ، فروش عمدتا مربوط به مشتری بالقوه است. اگر عزم راسخ دارید که بر چیزهایی که مانع شما می شوند – مانند کمبود انگیزه – غلبه کنید ، در نیمه رسیدن به آرزوهای خود خواهید بود.

برای اینکه بفهمید در این داستان کجای مسیر هستید ، باید سوالات زیر را از خود بپرسید و به یاد داشته باشید که هر زمان که فروش مشخصی را ظاهراً بدون دلیلی در پایان تماس تلفنی خارق العاده از دست دادید ، این سوالات را مرتباً از خود بپرسید:

آیا شما اعتقاد دارید که می توانید موفق باشید؟

هنری فورد یک بار گفت که کسانی که معتقدند می توانند به چیزی دست یابند ، این کار را می کنند و کسانی که باور دارند نمی توانند ، نمی توانند. به نظر واضح است اما اگر به آنچه در مورد آن صحبت می کنید اعتقاد داشته باشید ، به احتمال زیاد هنگام گفتن این موضوع به دیگران قانع کننده خواهید بود. آنچه شما معتقدید در نحوه صحبت کردن درباره چیزی و مشتری های مختلف خود را نشان می دهد. شما به معنای واقعی کلمه می توانید بهترین دوست تلفنی باشید که مشتری شما احتمالاً تا به حال داشته است اما اگر عدم اعتقاد شما به محصول یا خدماتتان احساس شود ، شما آن فروش موفق را انجام نمی دهید.

به گفته مربی فروش پیشرو در صنعت داگ دوراک ، این یکی از بزرگترین دلایلی است که فروشندگان در طول زندگی شغلی خود با شکست زیادی روبرو هستند.

عادتهای مثبت هر فروشنده موفق را در این مقاله بخوانید و خود را به پای موفقترین های این صنعت برسانید

دوراك گفت: “یا آنها اعتقاد خود را به محصول یا خدمتی كه می فروشند از دست داده اند و یا هرگز در وهله اول آن را نداشته اند.” “شما باید راهی برای سرمایه گذاری در محصولات یا خدماتی که می خواهید بفروشید بیابید تا حدی که وقتی درباره آن صحبت می کنید اعتماد به نفس و اشتیاق پیدا کنید. اگر این کار را انجام ندهید و در نهایت ، انگیزه از دست رفته برای تمام فروش های از دست رفته براعتقاد شما به توانایی شما در فروش تأثیر می گذارد و این یک مکان سخت برای بازگشت است. “

آیا اعتماد به نفس لازم را برای تماس تلفنی را دارید؟

داشتن اعتماد به نفس هنگام تماس تلفنی ضروری است. شما باید در مورد قیمت گذاری ، محصول و خدمات اطمینان داشته باشید. اگر اطمینان دارید که کالایی متناسب با مشتری است ، به این معنی است که می توانید نیازی را که مشتری به آن کالا دارد را مشاهده کنید. مطمئن باشید که محصول یا خدمات شما همان چیزی است که مشتری شما نیاز دارد و همچنین متقاعد کردن او در این مورد راحت تر خواهید بود.

آیا می توانید خلاق باشید؟

ممکن است شما این موضوع را ندانید ، اما مشتریان شما اغلب می توانند دقیقاً آنچه شما درباره یک محصول فکر می کنید با چیزهایی که نمی گویید درک کنند. شما باید به اندازه کافی خلاق باشید تا به مشتری اجازه دهید با اعتماد به شرکتتان بدانند که در جای مطمعنی قرار گرفته و میتوانند به راحتی اعتماد کنند. در مورد قیمت گذاری محصول نیز باید اطمینان داشته باشید. برنامه های آموزش فروش در ایجاد اعتماد به نفس مفید هستند در حالی که شما را از هر زمان تلفنی دور نمی کنند.

آیا شما روی مشتری تمرکز می کنید؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، مشتری می تواند اعتماد به نفس شما را از میزان اشتیاقی که دارید اندازه گیری کند. مشتاق بودن آسان است. به سادگی به موفقیت های گذشته خود در شرکت فکر کنید. به فروش فوق العاده ای که انجام داده اید و هر چیز دیگری که باعث شود مشتری شما متوجه شود شما چقدر برای محصول ارزش قائل هستید ، فکر کنید. نکته اصلی این است که قبل از تماس خود را در چارچوب ذهنی مناسب قرار دهید تا بتوانید با اطمینان و علاقه مشتاقانه به حرف مشتری گوش دهید تا به او کمک کند راه حل مورد نظر خود را پیدا کند.

آخرین کاری که شما باید به عنوان یک فروشنده انجام دهید این است که مسیر خود را مشخص کنید. نیازهای مشتری را کاوش کنید و هنگامی که اطمینان پیدا کردید محصول یا خدمات شما به او کمک می کند ، شروع به مشاوره دادن در مورد همه راه هایی کنید که زندگی او را راحت تر یا بهتر می کند. این روش های ساده را دنبال کنید ، و شما هرگز مجبور خواهید شد که برای یک فروش دیگر زحمت بیشتری را متحمل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.