4 راه برای از بین بردن عادت های بد

عادت به عنوان الگویی از رفتار تعریف می شود که بطور منظم تا زمانی که خودکار شود دنبال می شود. شکست به سادگی تأثیر تجمعی و تجلی عادت های بد ماست.

این یک واقعیت وحشیانه است. فروشندگان شکست می خورند. شاید حتی شما. متأسفانه روزانه هزاران فروشنده اخراج می شوند یا کار را ترک می کنند زیرا نتوانسته اند به تارگت خود دست پیدا کنند.

هنگامی که از این فروشندگان می پرسید چه اشتباهی رخ داده است ، خیلی از افراد سریع متوجه می شوند که شکست آنها به دلیل برخی عوامل خارجی بوده است ، که مانع رسیدن آنها به هدفشان شده است.

اوضاع نامناسب اقتصادی ، مدیران بد ، محیط های دشوار ، عدم آموزش و محصولات معیوب معمولا صحبتهای رایج در این موارد است.

با این حال ، هنگام مطالعه متخصصان فروش موفق در همان سازمان ها ، متوجه می شویم که وقتی با مشکلات یکسانی روبرو می شوند ، آنها هنوز هم می توانند موفق شوند.

چرا برخی از فروشندگان در جایی که دیگران موفق نبودند موفق شدند؟

پاسخ ساده است. فروشندگان موفق این عادت را پیدا کرده اند که وقتی کارها دشوار می شود ، به دنبال الهام ، انگیزه و پاسخگویی می گردند.

آنها عادت منظم یافتن راه حل برای مشکلات را پیدا کرده اند ، در حالی که افراد کمتر موفق عادت یافتن بهانه های شکست را دارند.

من مطمئن هستم که برای برخی این کمی سخت به نظر می رسد ، اما حقیقت حقیقت است. موفقیت یا عدم موفقیت بیشتر از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم با افکار و اعمال ما ارتباط دارد.

ترک عادت های بد سخت است

عادت به عنوان الگویی از رفتار تعریف می شود که بطور منظم تا زمانی که خودکار شود دنبال می شود. به عبارت دیگر ، ما کارهایی را انجام می دهیم که با آنها راحت هستیم و به آنها ادامه می دهیم.

وقتی ما یک کار را بارها و بارها انجام می دهیم ، یک اتفاق شگفت آور رخ می دهد: ما بارها و بارها همان نتیجه را می گیریم!

متأسفانه ، بسیاری از افراد چنان با عادت های خود راحت می شوند که حتی اگر این عادت باعث از بین رفتن آنها شود ، رفتار خود را ادامه می دهند.

بیرون رفتن از منطقه امن کار دشواری است. هر کسی که برای ترک سیگار ، لاغر شدن یا حتی اصلاح عادت پرخاشگری تلاش کرده است ، تصدیق می کند که عادت های بد به سختی می میرند.

چگونه روی رشد فردی خود سرمایه گذاری کنیم؟ در این مقاله بیشتر بخوانید استارت رشد فردی را بزنید!

شکست به سادگی تأثیر تجمعی و تجلی عادت های بد ماست.

یکی از دلایل اصلی این که بسیاری از فروشندگان خود را از یک شرکت به شرکت دیگر می رسانند این است که بارها و بارها شکست می خورند.

علی رغم آموزش هایی که هر شرکت جدید ارائه می دهد ، علی رغم مربیگری ، علی رغم راهنمایی متخصصان فروش موفق ، سرانجام این فروشندگان به عادت های قدیمی خود بازگشتند و در نهایت شکست می خورند.

خبر خوب این است که اگرچه ممکن است دشوار باشد اما شکستن این چرخه شکست ممکن است. اما برای تغییر عادت های بد خود ، ابتدا باید افکار و اعمال خود را تغییر دهید.

و چه کسی کنترل افکار و اعمال شما را دارد؟خودتان.

چهار قدم برای تغییر مثبت

1 عادت های بد خود را شناسایی کنید:

اولین قدم برای ایجاد عادت های جدید و برنده ، شناسایی عادت های بد و بررسی و درک رفتارهای شما است. در این روند ، شما باید با خود صادق باشید. شما باید مسئولیت شکست خود را در جای خود قرار دهید.

2 خواسته خود را مهار کنید:

مرحله بعدی از نظر ذهنی غیرقابل تحقق است. تا زمانی که با مکان خود راحت تر باشید تا جایی که می خواهید باشید ، تغییر آن دشوار خواهد بود. برای ایجاد تغییرات مثبت باید تمایل خود را مهار کنید. این بدان معنی است که خواسته های خود را مشخص کنید ، آن را بنویسید و بر روی آن هدف تمرکز کنید. اشتیاق سوزان برای دستیابی به هدفی مشخص ، دریچه شکل گیری عادات قدرتمند جدید را باز می کند.

3 روی ذهن خود سرمایه گذاری کنید:

فقط به این دلیل که می خواهید تغییر کنید ، باید تغییر کنید و تمایل به تغییر ندارید به این معنی نیست که شما مهارت تغییر را دارید. شما باید از طریق خواندن ، کتاب های صوتی ، پادکست ها ، سمینارها و دوره های آنلاین گام هایی برای سرمایه گذاری در خود بردارید.

4 یک مربی بگیرید:

یک قدم قدرتمند به سمت تغییر مثبت در زندگی شما ، به کار گرفتن یک مربی است. چه مدیران شما ، چه مربی و چه شخصی که برای مربیگریتان استخدام می کنید ، تا زمانی که قابلیت مربیگری داشته باشید ، یک مربی عالی به شما کمک می کند موانع خودخواسته خود را از بین ببرید و راهی را که شما را مستقیماً به موفقیتی که سزاوارش هستید می رساند ، روشن می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.