عادت های مثبت و خوبی که هر فروشنده حرفه ای باید داشته باشد

در کاربردهای عمومی مدرن ، کلمه “عادت” تقریباً بار منفی به خود گرفته است. بیش از هر چیز دیگری ، شما همیشه کلمه ای را می شنوید که در عباراتی مانند “عادت بد” ، “ترک یک عادت” و “ایجاد عادت” استفاده می شود.

با این حال ، در انتهای دیگر مقیاس ، ممکن است عادت های مثبتی داشته باشید که تأثیر خوبی در زندگی و حرفه شما خواهد داشت. متخصصین برتر فروش سالها این موضوع را درک کرده اند و در زمینه ایجاد عادتهای موثربرای موفقیت ، از بهترین افراد هستند.

در بیشتر موارد ، این رفتارها در روال خرید و فروش روزانه شما کاملاً آسان است اما برای ایجاد عادت در آنها به نظم و تکرار نیاز دارد.

از آنجا که این عادت ها بر روی آنچه قبلاً به خوبی انجام داده اید متمرکز شده اند – و طبق گفته بیشتر مربیان معتبر فروش – به هر حال باید این کار را انجام دهند ، ایجاد این موارد به شما کمک می کند تا در جهت ایجاد یک برنامه فروش قدرتمند که منجر به فروش شود و منجر به افزایش صلاحیت شما شود ، کار کنید.

یک مکان عالی برای شروع کار با مثبت بودن شما است که به نوبه خود باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود. مثبت بودن و اعتماد به نفس در هنگام ایجاد احساس عالی هنگام برقراری ارتباط با یک مشتری برای اولین بار ضروری است حتی اگر آن جلسه به صورت آنلاین برگزار شود.

این مثبت بودن ناشی از آمادگی ، شناختن خریدار و اطمینان از خود و محصولات یا خدماتی است که تبلیغ می کنید. مطمئناً عادت خوب انجام کار مقدماتی ضروری است. در اینجا لیستی کامل از عادت های مثبت برای پرورش شما وجود دارد که برای ایجاد یک مقیاس استاندارد والا در حرفه فروش خود پرورش می دهید:

برنامه ریزی

جمله معروف “عدم برنامه ریزی، برنامه ریزی برای شکست است” یک دلیل قدیمی است. درست است. قبل از هر تماس ، قبل از هر جلسه باید این عادت را داشته باشید که نه تنها در مورد مشتری خود تحقیق کنید بلکه برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید این رویارویی ادامه یابد.

7 قانون انکارناپذیر برای رسیدن به موفقیت در فروش را اینجا و در این مقاله بخوانید

این شامل همه چیز از زمان و مکان تا سلام و انتخاب لباس شماست. درباره مشتری خود تحقیق کرده و رویکرد فروش خاصی را که فکر می کنید موثر باشد ، ایجاد کنید. سپس ، همانطور که هر فروشنده برتر انجام می دهد ، همه کارها را دوباره انجام دهید برای ایجد پلن B. این کار زمان بر است. تلاش می خواهد اما ، با عدم واگذاری همه چیز به شانس و اقبال ، اعتماد به نفس شما بالا می رود و شانس شما برای فروش به طور چشمگیری افزایش می یابد.

ایجاد روابط شخصی

: ایجاد شبکه و برقراری ارتباط منظم با ارتباطات از طریق ایمیل یا تلفن یا از طریق سایت های رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn وفضای مجازی ایجاد عادت بسیار مثبتی است. باز هم ، طول می کشد و زمان بر است اما نه تنها این کار برای مشتری های احتمالی واجد شرایط روابط خوبی ایجاد می کند بلکه به شما امکان می دهد تا به یک منبع اطلاعاتی مطمئن تبدیل شوید.

زمان بندی

: یکی دیگر از عادت های بسیار مثبت برای ایجاد ، توانایی ساختارسازی و زمان بندی روزانه شما است. زمانی را برای برقراری تماسهای سرد و پیگیری برنامه ریزی کنید تا علاوه بر زمان برای شبکه سازی ، به روزرسانی سوابق و یادداشت برداری از جلسات را نیز بتوانید در برنامه زمان بندی خود اجرا کنید. در حالی که برنامه های جدید CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) این کار را آسانتر می کند ، اما باید به صورت روزمره تکمیل شود و این چیزی است که مربیان پیشرو صنعت در تلاش برای کمک به مشتری برای دستیابی به پتانسیل کامل خود بسیار روی آن تمرکز می کنند.

انتخاب شیوه زندگی سالم

یکی از بدترین اتفاقاتی که میتواند برای شما روی دهد این است که در جلسه ملاقات با مشتری خود با ظاهری خسته و ژولیده حاضر شوید. حداقل هشت ساعت بخوابید ، غذای سالم بخورید و به طور منظم ورزش کنید. پر انرژی و مثبت بودن دست به دست می دهند بنابراین پذیرفتن یک عادت سلامتی به حرفه شما کمک می کند (و شاید حتی به شما کمک کند زندگی طولانی تری داشته باشید!).

با احساس سلامتی و ایجاد تعادل بین کار و زندگی بهتر ، انگیزه ، خلاقیت و آمادگی بیشتری برای شغل پرچالشی همچون فروش خواهید داشت.

خلاصه

: گرچه ایجاد عادت های مثبت و سالم ممکن است دشوارتر از عادات بد باشد ، اما ارزش تلاش کردن را دارد و موقعیتهایی را برای شما به ارمغان می آورند که قبلاً هرگز در کار و زندگی شخصی خود در آنها نبوده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.