5 راهکار برای عبور از سد منشی ها برای فروش بیشتر

شروع یک صحبت خوب با انسان بودن آغاز میشود

از این تکنیک ها برای درگیر شدن در مکالمه های فروش سودمند با منشی ها و مسئولین دفتر استفاده کنید و شانس بیشتری برای تمایز داشتن با صدها فروشنده دیگر داشته باشید که در حال آزار دادن آنها هستند.

اول ، بیایید با یک مشکل واقعی شروع کنیم که این است که اکثر نمایندگان فروش نمی دانند که چگونه واقعا با منشی ها درگیر شوند و صحبت کنند. این واقعاً دردناک است. آنها با منشی ها مانند انسان رفتار نمی کنند.

مدت ها پیش ، اولین مدیر فروش من یک درس عالی در مورد نحوه گفتگو و برخورد با منشی ها به من داد. او گفت ، “آنها فقط مانند شما انسان هستند. آنها می خواهند مورد احترام قرار بگیرند ، می خواهند به آنها گوش فرا داده شود و نمی خواهند دور زده شوند. به آنها علاقه واقعی نشان دهید و با مهربانی با آنها رفتار کنید وآنگاه معجزه را خواهید دید … “

با این حال ، جالب اینجاست که انجام این کار بسیار آسان به نظر می رسد ، اما بنا به دلایلی ، نمایندگان فروش از درگیر شدن و پرسیدن سوال از دروازه بانان ترسیده اند زیرا آنها فکر می کنند به محض اینکه با آنها وارد صحبت شوند ممکن است مورد بی اعتنایی قرار گرفته و طرد شوند.

در اینجا پنج نکته و اسکریپت آورده شده است که به شما کمک می کند مهارت مهمی در ارتباط با منشی ها را بهتر کنید تا مورد طرد قرار نگیرید. از این موارد استفاده کنید و به زودی می توانید پیش از رقابت خود و درگیر کردن در گفتگوهای فروش پربارتر شوید.

در اینجا چند نکته برای کار با منشی ها ذکر شده است:

مودب باشید

نکته شماره یک این است که همیشه ، همیشه از لطفاً استفاده کنید و از شما متشکرم – مخصوصاً با منشی ها و مسئولین دفتر. در حقیقت ، هر چند بار که کلمه لطفا را روی زبانتان بچرخانید ، “سلام ، آیا می توانم لطفا با _ صحبت کنم ، لطفا؟” هر قدر شما بتوانید مودب تر باشید و با ادبیاتی فاخر صحبت کنید موفقیت شما بیشتر شده و شانس بیشتری برای رسیدن به هدفتان پیدا میکنید …

منشی ها و مسئولین دفتر را درگیر کنید

روش دوم برای کار با منشی ها استفاده از تکنیک “من کمی به کمک نیاز دارم” است. نکته کلیدی در استفاده از این امر این است که شما باید در اینجا متوقف شده و منتظر پاسخ شخص مقابل باشید. شما از اینکه چند نفر ازاین تکنیک با ترکیب آن با عبارت”من باید با کسی صحبت کنم …” استفاده می کنند شگفت زده خواهید شد.

7 اصل موثر در مذاکرات فروش برای موفقیت بیشتر را در این مقاله بخوانید

این کار نمی کند این کار باعث نمی شود که فرد در آن طرف تلفن درگیر شود. قبل از ادامه کار کاملاً باید به شخص مقابل فرصت دهید تا به شما پاسخ دهد.

از یک شروع دوستانه استفاده کنید

وقتی تصمیم گیرنده را از طریق تلفن دریافت کردید ، لطفاً از این عبارت قدیمی خسته استفاده نکنید ، “حالتون چطوره؟”بیان اینگونه عبارات در نهایت باعث میشود که شما به عنوان یک فروشنده بی علاقه شناخته شوید. در عوض ، از این استفاده کنید:

“سلام آقای یا خانم ….. من …. هستم از …. دوشنبه شما چطور پیش میره؟ “

حالا من می دانم که به نظر می رسد مانند همان احوال پرسی معمول است ، اما اینطور نیست. اول ، هیچ کس این حرف را نمی زند ، و چون شما در مورد روزی که در آن هستند صحبت می کنید ، تقریبا می توانید بشنوید که آنها درباره روز خود فکر می کنند و صادقانه پاسخ می دهند.

اگر آنها از شما می پرسند که دوشنبه شما چطور پیش می رود ، همیشه قبل از اینکه وارد متن خود شوید ، از آنها تشکر کنید که ابتدا سوال کردند.

باز هم ، ممکن است این یک تکنیک کوچک به نظر برسد ، اما تأثیر بزرگی ایجاد می کند.

چرا تماس گرفته اید؟

دلیل تماس خود را در کمترین زمان ممکن معرفی کنید و سپس یک سوال جذاب از آنها بپرسید. اکثر نمایندگان فروش تماس های خود را با یک یا دو پاراگراف شروع می کنند و این جایی است که افراد وارد مرحله “صحبت کردن” وارد می شوند. در عوض ، شروع کار خود را با موارد زیر ترکیب کنید:

______ ، به طور خلاصه ، دلیل اینکه من با شما تماس می گیرم این است که من در LinkedIn می بینم که شما یک بخش فروش داخلی را اداره می کنید و من فقط فکر می کردم که چند بار با مربیان یا مشاوران خارجی کار می کنید تا به شما در بهبود نتایج کمک کند؟”

نکته اصلی در اینجا این است که آنها را زود درگیر مکالمه فروش کنید – حتی اگر از یک پاسخ منفی می ترسید. و همیشه دکمه قطع کردن در حرف زدن را بزنید و اجازه دهید آنها صحبت کنند …

خودتان را آماده روبرو شدن با اعتراضات بکنید

آخرین نکته برای امروز این است که همیشه آماده اعتراضاتی باشید که با یک پاسخ نوشتاری دریافت می کنید که مشتری بالقوه شما را به چالش نمی کشد ، بلکه به شما امکان می دهد احساس شنیدن و احترام کنند. در اینجا چگونگی مدیریت اعتراض “من علاقه ای ندارم” وجود دارد:

“مشکلی نیست ____. لطفاً توجه کنید که من امروز برای فروش چیزی به شما زنگ نمی زنم. من فقط تماس می گیرم تا ببینم آنچه که ما داریم می تواند برای شما مناسب باشد و آیا می توانم به شما برای حل مشکلی خاص کمک کنم یا نه. بگذارید از شما بپرسم … “

می بینید که چطور این نوع صحبت کردن به آنها فشار نمی آورد؟ استفاده از پاسخی مانند این بیشتر به شما کمک میکند تا بتوانید از پاسخ جنگ یا گریز مشتری بکاهید و به مشتری نشان دهید که رابطه برای شما مهمتر از معامله است.

با استفاده از تکنیک های فوق (و توسعه بسیاری از موارد دیگر) ، در واقع مکالمه فروش پرباری با افرادی که با آنها صحبت می کنید شروع می کنید و از صدها فروشنده دیگر که آنها را آزار می دهند ، متمایز می شوید. این کار فعالیت شما را بسیار لذت بخش و سودآور خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.