چگونگی ساخت یک ماشین فروش خودکار

ساخت یک ماشین فروش کار سختی را می طلبد. اما لازم نیست چندان پیچیده باشد. با رعایت این بهترین شیوه ها ، می توانید یک ماشین فروش بسازید که به شما کمک می کند تا به طور مداوم درآمد را هدایت کنید و سود مناسب خود را به دست آورید.

تیم وایت

چگونگی ساخت یک ماشین فروش

برای هدایت فروش چشمگیر ، باید یک ماشین فروش بسازید. به عنوان یک رهبر فروش ، این بدان معناست که شما باید یک تیم ستاره ای بسازید و از منابعی استفاده کنید که می تواند به شما کمک کند که نتایج را به طور موثر هدایت کنید. اما اگر می خواهید تیم فروش فوق ستاره ای بسازید و از ابزارهایی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید ، باید استراتژی خود را در پیش بگیرید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

پروفایل ایده آل مشتری خود را تعریف کنید

قبل از اینکه بتوانید مشتریان خود را به سمت پایین قیف فروش بیاندازید ، باید آنها را درک کنید و از نوع مشتریانی که می خواهید جذب کنید ، ایده ای داشته باشید. به همین دلیل تعیین مشخصات مشتری ایده آل شما بسیار مهم است. شما می توانید این کار را با تشریح نوع مشتری که می خواهد محصول یا خدمات شما را خریداری کند ، انجام دهید. جمعیت شناسی آنها مانند سن ، سابقه تحصیلی و درآمد مصرف کنندگان یا سود یا درآمد را برای مشتریان بالقوه سازمانی خود تعریف کنید. همچنین ، موقعیت جغرافیایی و روانشناسی مشتری ، مانند علاقه وعادات خرید ، سرگرمی و مشکلاتی را که ممکن است داشته باشند، در نظر بگیرید. شما می توانید از این داده ها برای تجزیه و تحلیل مشتری خود استفاده کنید و محصولات و خدمات خود را متناسب با نیازهای آنها تراز کنید. با تعریف پروفایل مشتری خود ، شما می توانید ایده بهتری از آنچه مشتریان شما را به خرید و درگیر ماندن با محصولتان ترغیب می کنند ، داشته باشید. همچنین می توانید از مشخصات مشتری ایده آل برای توصیف سرنخهای خود استفاده کنید.

ساخت تیم فروش برون محیطی

برای پر کردن قیف فروش خود ، به یک تیم برون محیطی نیاز دارید که بتواند به شما در جذب مشتری کمک کند. تیم برون محیطی شما برای کمک به شما در تولید سرنخ یا لید بسیار مهم است ، به گونه ای که کسب وکارتان همیشه استخری از مشتریان احتمالی داشته باشد. برای پیدا کردن فروشنده های برتر از تاکتیک های جدید استخدام استفاده کنید ، مانند پلتفرمهای جستجوی مجازی یا پلتفرمهایی چون تلگرام ،اینستاگرام ،واتسپ و … . هنگامی که تیم فروش برون محیطی خود را استخدام می کنید ، با پشتیبانی از آنها با ابزار تولیدسرنخ ، به آنها کمک کنید تا در وقت خود صرفه جویی کرده و هر بار این فرایند را بصورت خودکار انجام دهند یعنی فرایند تولید سرنخ و پیگیری آنها و تبدیل به مشتریان بالقوه. همچنین شما باید با انجام فعالیتهای همچون کوچینگ و منتورینگ(مربی گری و مشاوره) از تلاشهای تیمتان شناخت کافی را بدست آورده و با پرداخت پاداش به تلاشهایشان انگیزه لازم را در آنها بوجود بیاورید و ارزش کافی را به زندگی و کسب وکارشان بدهید و بدین شیوه تیم خود را رشد دهید. این تاکتیک ها نه تنها به شما کمک می کنند تا یک تیم فروش ستاره ای بیرون محیطی ایجاد کنید بلکه به شما کمک می کند تا آنها را نیز حفظ کنید.

ساخت تیم فروش درون محیطی

وب سایت شما برای هدایت فروش بسیار مهم است. این اولین تعامل کسب وکار با مشتریان آینده است و شما میتوانید از آن به عنوان بازاریابی درون محیطی برای هدایت مشتریان آتی استفاده کنید. بازاریابی درونی به ایجاد آگاهی کمک می کند و دسترسی شما را به چشم اندازهای جدید در نقاط مختلف گسترش می دهد. بنابراین ، استفاده از قدرت بازاریابی درونی بسیار مهم است. اما اگر می خواهید سرنخ ها را به سمت وبسایت خود هدایت کنید ، باید آن را به موتور بازاریابی درونی تبدیل کنید. این امر به دنبال اجرای بهترین بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) از جمله تهیه محتوای با کیفیت ، تقویت پیمایش سایت با استفاده از کلمات کلیدی مربوطه و ایجاد پیوندهای مرتبط است که به سایت شما ارزش افزوده می دهد. همچنین می توانید از استراتژی هایی مانند استفاده از طرح های رنگی مناسب برای شناسایی دکمه های دعوت به اقدام(Call To Action) و استفاده از طراحی وب سایت پاسخگو استفاده کنید.برای پر کردن قیف فروش خود ، به یک تیم برون مرزی نیاز دارید که بتواند به شما در جذب مشتری کمک کند. تیم برون مرزی شما برای کمک به شما در تولید سرنخ یا لید بسیار مهم است ، به گونه ای که کسب وکارتان همیشه استخری از مشتریان احتمالی داشته باشد. برای پیدا کردن فروشنده های برتر از تاکتیک های جدید استخدام استفاده کنید ، مانند پلتفرمهای جستجوی مجازی یا پلتفرمهایی چون تلگرام ،اینستاگرام ،واتسپ و … . هنگامی که تیم فروش برون مرزی خود را استخدام می کنید ، با پشتیبانی از آنها با ابزار تولیدسرنخ ، به آنها کمک کنید تا در وقت خود صرفه جویی کرده و هر بار این فرایند را بصورت خودکار انجام دهند یعنی فرایند تولید سرنخ و پیگیری آنها و تبدیل به مشتریان بالقوه. همچنین شما باید با انجام فعالیتهای همچون کوچینگ و منتورینگ(مربی گری و مشاوره) از تلاشهای تیمتان شناخت کافی را بدست آورده و با پرداخت پاداش به تلاشهایشان انگیزه لازم را در آنها بوجود بیاورید و ارزش کافی را به زندگی و کسب وکارشان بدهید و بدین شیوه تیم خود را رشد دهید. این تاکتیک ها نه تنها به شما کمک می کنند تا یک تیم فروش ستاره ای خارج از مرز ایجاد کنید بلکه به شما کمک می کند تا آنها را نیز حفظ کنید.

بخوانید: 4 کلید دستیابی به اهداف و خواسته هایتان

شما می توانید چندین کار برای ساخت موتور بازاریابی درونی اقدامات مهمی انجام دهید ، مانند ایجاد صفحه های فرود(لندینگ پیج مانند درخواست ایمیل برای ارسال کتاب رایگان و …) ، ارائه اطلاعات تماس ، درخواست برای ارسال دموی محصولات یا خدماتتان یا آموزشهای رایگان ، و ادغام سایت خود با حساب های رسانه های اجتماعی خود برای ادامه فعالیت. با تست کردن لینک هاو دکمه های خود ، ایمن کردن سایت خود ، و ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط بطور مداوم ، اطمینان حاصل کنید که اصول اولیه رارعایت کرده اید.

کمپینهای هدف برون محیطی خود را راه اندازی کنید

کمپین های هدفمند برون محیطی به شما کمک می کنند تا لیدهای خود را بصورت مداوم مطلع سازید و بتوانید آنها را درگیر نگه داشته و با آنها رابطه برقرار کنید. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا محتوای شخصی سازی شده را ایجاد کنید که به مخاطب هدف شما برسد. به همین دلیل مهم است که کمپین های برون محیطی هدفمند را اجرا کنید. این کار را با استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای تقسیم بندی و توصیف لیدها انجام دهید. با استفاده از این ابزارها ، می توانید لیست های ایمیل مرتبط را برای مخاطبان مورد نظر خود ایجاد کنید. همچنین می توانید از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید که شامل فیلترهای هدف است که به شما امکان می دهد ایمیل های مربوط به هر لید را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال ، می توانید ایمیل های خود را شخصی سازی کنید تا پس از گذشت یک هفته به سرنخ هایتان برای عضو شدن در سایت و دریافت یک پینشهاد رایگان یاداوری کند.

کمپینهای درون محیطی موثر خود را راه اندازی کنید

برای جذب و توسعه سرنخ های خود نیاز خواهید داشت تا برایشان ارزش آفرینی کنید. به همین دلیل مهم است که یک کمپین بازاریابی مؤثر برای بازاریابی انجام دهید. یک کمپین بازاریابی داخلی که مؤثر است عناصر مختلفی را شامل می کند ، از جمله بازاریابی محتوا ، بازاریابی ایمیل ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، سئو و بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC). برای کار با صفحات فرود خود نیز باید این عناصر را هماهنگ کنید تا به شما در هدایت قیف فروش کمک کند. به عنوان مثال ، می توانید سایت خود را بهینه کنید تا از کلمات کلیدی استفاده کند که مشتریان احتمالی را به وبلاگ شما منتقل می کند. در وبلاگ خود می توانید از پیوندهای لنگر انداخته شده(لینکهایی که با کلیک روی آنها شما به وبسایت هدف منتقل میشوید) استفاده کنید که مشتریان آتی را به صفحات فرود شما هدایت می کنند و در آنجا می توانند برای خدمات شما ثبت نام کرده و به سرنخهای بالقوه تبدیل شوند. همچنین می توانید محتوای خود را از طریق رسانه های اجتماعی ، ایمیل و با تبلیغات آنلاین در اینستاگرام یا فیس بوک تبلیغ کنید. آنچه در نهایت باعث می شود کمپین بازاریابی ورودی شما مؤثر باشد این است که برای هر مرحله از فرایند خرید خریدار هماهنگ شده و کار می کند. فقط اطمینان حاصل کنید که مطالب خود را با اجرای تست های A / B برای تعیین نوع محتویاتی که مخاطبان هدف شما می خواهند بخوانند یا می دانند برای جذب سرنخ مفید است ، آزمایش کنید.

جمله آخر و حسن ختام ماجرا

ساخت یک ماشین فروش کار سختی را می طلبد. اما لازم نیست پیچیده باشد. با رعایت این بهترین شیوه ها ، می توانید یک ماشین فروش بسازید که به شما کمک می کند تا به طور مداوم درآمد را هدایت کنید و سود آوری خود را تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.