چگونه یک پایان رویایی را در انتهای سال داشته باشیم؟

من همیشه می دانم که پایان سال در راه است زیرا در همین حوالی پایان سال شرکتهای زیادی هستند که میخواهند مرا استخدام کنند تا کمکشان کنم که سالی پربار را به پایان برسانند. از چهار کلید زیر استفاده کنید تا منظم ، متمرکز و متعهد باشید که بهترین پایان سال خود را داشته باشید.

روی عدد درامدی خود و هدف مالی خود شفافیت به خرج دهید

دقیقاً قرار است تا 29 اسفند سال جاری چه میزان پول بدست آورید؟ و دقیقاً برای بدست آوردن آن چقدر باید کار کنید؟

اگر نمی توانید با وضوح مطلق به آن پاسخ دهید ، پس این هدف اول شماست.

دانستن اینکه دقیقاً چه میزان درآمد کسب خواهید کرد مانند یک آهنربا عمل می کند که مشتری ها ، فرصت ها و مشاغل مورد علاقه شما را جذب می کند. داشتن این عدد دقیق همچنین انگیزه شما را برای اقدام و ادامه اقدامات در طول هر سه ماهه بالا برده و به شما کمک میکند خود را در مسیر حفظ کنید.

امروز کمی وقت بگذارید تا این دو عدد را شناسایی کنید و سپس آنها را روی یک کارت بنویسید و همیشه آن را نزد خود نگه دارید. آن را روی میز خود ، روی آینه دستشویی خود ، در اتومبیل خود و غیره قرار دهید ، به یاد داشته باشید در نهایت چیزی را به دست می آورید که رویش تمرکز دارید.

ابتدا با بهترین / بزرگترین مشتری خود تماس بگیرید.

به عنوان یک تمام کننده در فعالیت فروش بزرگترین دستاورد شما لیستی از مشتریان بالقوه ای است که در اختیار دارید. اکنون ، من نگفتم “همه” مشتریان شما ، بلکه بهترین و بزرگترین مشتریان شما . گفته شده است که 80٪ از مشاغل شما از 20٪ مشتریان برتر شما تشکیل می شود ، بنابراین آنها چه کسانی هستند و چه استراتژی برای کمک به آنها در خرید سه ماهه بیشتر دارید؟

چطور از سد منشی ها و موانع فروش بگذریم و به سرنخهای خود دسترسی داشته باشیم؟

یک لیست هدف از این مشتری ها تهیه کنید و این هفته با آنها تماس بگیرید. مراقب نه تنها تجارت بیشتر ، بلکه تجارت ارجاع نیز باشید. یک بار دیگر ، شماره ای را که انتظار دارید از مشتری های برتر خود تولید کنید ، شناسایی کنید و 10٪ به آن اضافه کنید.

به یاد داشته باشید ، اگر کسب و کار آنها را کسب نمی کنید ، شخص دیگری این کار را می کند.

ابتدا با مشتریان سرنخ درجه A خود تماس بگیرید

بعداً ارزشمندترین سرنخهای خود را شناسایی کرده و سعی کنید تا اواسط ماه بهمن به آنها برسید. این سرنخهای “A” باید شامل معاملاتی باشند که تقریباً در اوایل سال جاری بسته اید. شرکتها یا شرکتهایی که به شما گفته اند در این زمان تماس بگیرید و آن دسته از مشتریانی که مرتباً خرید می کنند و شما می دانید از شما سفارش می دهند.

اولویت بندی سرنخهایتان از این طریق باعث می شود که اوقات خود را در اوایل ماه اکتبر صرف تمرکز بر آن دسته از هدایایی کنید که بهترین بازگشت را به شما می دهند. خط پایین؟ بعد با این سرنخها تماس بگیرید!

تجسم کنید که چه احساسی دارید وقتی به هدف خود رسیده اید؟

انگیزه بزرگی که از سالها پیش آموختم به من گفت که آنچه در تعیین هدف مهم است این است که شروع به اقدام کرده و حس کنید که به هدف خود رسیده اید. او آن را سطح “شدن” بنامید.

بنابراین خود را برای تعطیلات پیش بینی کنید و از خود بپرسید:

حالا که به هدف خود رسیده اید چه حسی دارد؟

از چه چیزهایی که اکنون دارید،لذت میبرید؟

شروع به فکر کردن در مورد مهمانی تعطیلات شرکت و احساس دریافت جایزه یا تقدیر خود کنید. اما خانواده چی؟ اکنون که هدف خود را تعیین کرده اید ، چه احساسی دارند؟ چقدر اعتماد به نفس ، انرژی مثبت و حس خوشبختی؟

این احساساتی است که باید اکنون شناسایی کنید و هر شب هنگام خوابیدن و اولین صبح که بیدار می شوید تأیید آن را شروع کنید. باز هم ، شما در نهایت تبدیل به کسی میشوید که در طول روز به آن فکر کرده و روی آن تمرکز میکنید.

این چهار کلید برای داشتن سه ماهه پایانی رویایی عالی است. من قبلاً کار خود را سازماندهی کرده ام تا با آنها همسو باشم و از قبل احساس می کنم که دستیابی به آنها چقدر خوب است. حضور در یک سطح آرمانی عالی است و من شما را تشویق می کنم که با این کلیدها نیز همسو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.