چطور به فروشنده های جوان انگیزه دهیم که با اشتیاق بفروشند؟

در یک صنعت بیش از حد رقابتی و پر از غول ، ما به فروشنده های جوان با ظرفیت فروش برتر نیاز داریم. اما ما به عنوان رهبرانی خردمند نیز ،در قبال رهبران آتی کسب وکار مسئولیتهای بالقوه ای داریم.

همیشه یکی از دغدغه های مدیران فروش این بوده است که در چنین محیط استرس زایی بتوانند همیشه جوری با فروشندگان خود رفتار کنند که اشتیاق و انگیزه آنها را برای ادامه کار در بهترین حالت خود نگه دارند و همه ما میدانیم که این کار چقدر میتواند سخت باشد.

به عنوان یک مدیر فروش بارها شاهد شکستهای اعضای تیم فروشم بوده ام و میدانم که حفظ یک تیم فروش در بهترین جایگاه انگیزشی کاری بسیار طاقت فرساست.

خب شما با این استرس چگونه کنار می آیید؟راهکار شما در این زمینه چیست؟

در یک صنعت بیش از حد رقابتی و پر از غول ، ما به فروشنده های جوان با ظرفیت فروش برتر نیاز داریم. اما ما به عنوان رهبرانی خردمند نیز ،در قبال رهبران آتی کسب وکار مسئولیتهای بالقوه ای داریم.به حداکثر رساندن بهره وری و به حداقل رساندن فرسودگی در محل کار در همان زمان؟ این مثل پارادوکس به نظر می رسد!

سه ضعف فروش پنهان وجود دارد که تأثیر منفی بر نتایج فروش رهبران آتی شما می گذارد:

  • نیاز ناسالم به اینکه از سوی مشتری تایید شده و دوست داشته شوند ، مانع از کشف نیازهای واقعی مشتری خود می شود.
  • تلاش برای مهار احساسات خود در تماسهای دشوار فروش باعث می شود که آنها مزیت گوش دادن در لحظه را از دست بدهند.
  • عدم توانایی صحبت در مورد پول با مشتری بالقوه. این ضعف فروش مانع از کشف ارتباط بین هدف و محصول در نیروهای فروش جوان شما میشود.

اگر این سه عادت را سرلوحه کارتان قرار دهید قول میدهم در کمتر از یک سال فوق ستاره فروش شوید!

به عنوان رهبران مشاغل ، شما باید از راهبردهایی برای الهام بخشیدن به فروشندگان خود استفاده کنید تا با اشتیاق و هدف به فروش برسانند. ارتباط بین کارهایی که هر روز انجام می دهند و چگونگی دستیابی به یک هدف بالاتر مهم است. اینکار رهبر فروش آتی شما را قادر می سازد سهم خود را از بازار بگیرد و رشد کند – حتی در زمان رکود بازار.

اما ، با تمام این صحبتها در مورد راهکارهایی برای افزایش عملکرد رهبران فروش آتی سازمان ، آیا می دانیم چه اتفاقی در داخل می افتد؟ استرس خارج از کنترل برای بسیاری از رهبران فروش نسل امروزی چالشی ناتوان کننده است. مقاله ای در مورد گالوپ از یافته های مطالعه اخیر برروی تقریباً 7،500 کارمند تمام وقت در ایالات متحده خبر می دهد. آنها دریافتند که 28٪ از نیروهای جوان ادعا می کنند که فرسودگی مکرر یا مداوم در محل کار را تجربه می کنند ، جالب اینجاست که این میزان برای نسلهای قدیمی تر که همان کار مشابه را انجام میدهند 21% بوده است.

چگونه می توانید به رهبر فروش آتی سازمانتان برای مقابله با سناریوهای فروش پر فشار کمک کنید؟

تأثیر فرسودگی محل کار بر رشد فروش شما

در دوزهای کوچک ، استرس می تواند رهبر فروش آتی شما را تحت فشار قرار دهد. باعث میشود که آنها د رزمان ارائه و پرزنت کردن مشتریان در حالت آماده باش قرار گرفته و تمرکزشان بیشتر میشود. اما ، اگر این مقدار بیشتر شود ، استرس دیگر مفید نخواهد بود. این می تواند به سلامت ، خلق و خوی ، بهره وری ، روابط و کیفیت زندگی آسیب بزرگی وارد کند.

فرسودگی در محل کار ممکن است عملکرد رهبر فروش آتی شما را به روشهای مختلف تحت تاثیر قرار دهد.در اینجا برخی از علائم این تاثیر آورده شده است.

آنها به احتمال زیاد تمایل دارند که:

  • به بهانه اینکه مریض هستند مرخصی بگیرند
  • تصمیم بگیرند که با کارفرمای فعلی خود دیگر کار نکنند
  • به جای تمرکز بر روی کارهای خلاقانه که منجر به رشد کارشان میشود روی مقابله با مشکلات فعلیشان متمرکز میشوند.

چگونه می توانیم بدون قرار دادن رهبر فروش آتی خود در نقطه فرسودگی ، اهداف رشد خود را محقق کنیم؟

  • یک اثر حمایتی روانی ایجاد کنید. رهبر فروش در حال ظهور شما نیاز به پشتیبانی و ارتباط مکرر دارد. شما می خواهید او بداند که حتی اگر چیزی خوب پیش نرود ، شما از عملکردشان حمایت میکنید. مقاله گالوپ گزارش می دهد که کارکنانی که به شدت موافق هستند که احساس می کنند از طرف مدیر خود حمایت میشوند ، حدود 70٪ کمتر احتمال دارد که به طور مرتب فرسودگی در محل کار را تجربه کنند.
  • چشم انداز شرکت خود را با یک هدف بالاتر متصل کنید. درک معنی و هدف کار برای فروشنده های جوان بسیار مهم است. در موضوع نیروهای فروش جوان من نکات و ابزارهایی برای برقراری ارتباط ارائه می دهم. به آنها نشان دهید که کاری که انجام می دهند ، فراتر از اهداف رشد شرکت است. این ارتباط ذهن فروش استرس زده را به یک ذهنیت فروش با معنا و هدف تبدیل می کند.
  • مراحل کوچک را جشن بگیرید. رهبر فروش آتی سازمان شما به اهداف قابل دستیابی نیاز دارد.اگر احساس کنند که بیش از حد در اهداف بالاتر از توانشان غرق شده اند ، احتمالاً در معرض فرسودگی محل کار قرار می گیرند.
  • به طور مرتب (روزانه / هفتگی / ماهیانه) در مورد مهارتهایی که در آنها تقویت می شود و دانشی که کسب میکنند تأمل کنید. موفقیت های خود را جشن بگیرید و سپس در مورد قدمهای بعدی که می توانند بردارند صحبت کنید. این روند به آنها فرصت می دهد تا پیشرفت خود را به شما گزارش دهند. سپس می توانید آنها را تشویق کرده و در مراحل بالقوه بعدی بعدی بیشترهمکاری کنید.

از تجربه خود استفاده کنید تا به رهبران فروش آینده خود نشان دهید که چگونه می توانند با اشتیاق و هدف فروش کنند. این پایه محکم ، کار عادی را با یک هدف بالاتر متصل می کند.

در عین حال ، این کار باعث میشود که میزان فروششان به حداکثر برسد و آنها برای مقابله با شرایط پر فشار که ممکن است به فرسودگی در محل کار منجر شود ، مجهز تر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.