محتوای بازاریابی و نکات مهم در تولید محتوای با کیفیت

شما احتمالاً از شنیدن اصطلاح “محتوا پادشاه است” خسته شده اید و گرچه من لزوماً موافق نیستم ، اما معتقدم که محتوا مهم است. برای جلب توجه مشتریان یا مخاطبین ، برای نشان دادن مزایا و ویژگی های یک سرویس یا سیستم عامل ، محتوای بازاریابی توسط فروش و بازاریابی استفاده می شود تا اثبات دلیل برتری یک سرویس یا سیستم عامل نسبت به رقبا باشد. این امر بسیار مهم و بسیار ضروری است.

اکنون ، ایجاد محتوا به زمان نیاز دارد. و با داشتن برنامه های بازاریابی بیشتر به سمت رویکرد بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) ، چگونه می توانید به طور مقیاس پذیر و موثر از محتوای بازاریابی خود بیشترین بهره را ببرید؟ در اینجا چند راه برای شروع وجود دارد.

استفاده مجدد در قالب های مختلف

استفاده از چندین قالب و تغییرات ساده ترین راه برای استفاده بیشتر از مطالب خود است. می توانید تقریباً هر چیزی را مورد استفاده مجدد قرار دهید ، اما از قسمت های محتوای فرم بلند مانند گزارش ها یا تصاویر سفید بهترین بهره را خواهید برد. هنگام بازبینی یک مطلب ، برای تعیین نحوه استفاده مجدد از آن در قالب های دیگر ، مواردی وجود دارد که باید جستجو کنید از جمله:

چندین زیر عنوان در یک عنوان

اگر محتوای بازاریابی به تنهایی موجود باشد ، می توانید این مورد را به راحتی در دارایی خود استفاده کنید. مثالهای محتوا شامل چک لیست ، راهنما یا کاغذ سفید کوتاه است.

نمودارها یا گرافیک ها

نمودارها یا گرافیک ها را می توان به صورت اینفوگرافیک درآورد و چند آمار سطح بالا را از قسمت محتوا برجسته کرد. نمونه های محتوا شامل یک اینفوگرافیک یا یک صفحه است.

روش دیگر برای استفاده مجدد از مطالب ، به ویژه با گزارش ها ، ایجاد یک خلاصه اجرایی است. همه افراد شما علاقه مند به خواندن گزارش 7 صفحه ای نخواهند بود ، بنابراین یک خلاصه اجرایی یک روش عالی برای جمع بندی اطلاعات مهم است. همراه با این ایده ، به انواع محتوایی که شخص شما با آن درگیر است فکر کنید و از آن برای هدایت قالب هایی که استفاده می کنید استفاده کنید.

برای مخاطبان مختلف کمی کاستومایز کنید

محتوا زمانی که میفهمید برای مخاطبین خاصی که سعی در جذبشان دارید مهم است بیشتر موثر میشود. اگر گزارش کلی داشته باشید که در صنایع مختلف به افراد مختلف ارسال می کنید ، ممکن است مورد توجه آنها قرار گیرد. اما اگر نسخه هایی از گزارش های خاص صنعت را ایجاد کنید که نقاط درد هر شخص را لمس می کند ، چه می کنید؟ اکثر بازاریابان ممکن است فوراً به این فکر کنند که چقدر زمان و تلاش برای ایجاد زمان لازم است ، با این وجود راه حل آسان تری وجود دارد.

8 نکته کاربردی برای مدیریت بازاریابی را در این مقاله بخوانید

درعوض ، اطلاعات یا بخشهایی از قسمت محتوای بازاریابی را که برای مخاطب خاص قابل تنظیم است ، شناسایی کنید. لازم نیست کل قسمت را اصلاح کنید ، فقط چند قسمت. هنگامی که چند منطقه را که می تواند در صنایع خاص و / یا اشخاص مختلف تهیه شود ، شناسایی کردید ، تمام کارهایی که باید انجام دهید باید نسخه جدیدی را به آن اضافه کنید.

اکنون مخاطبان هدف شما به احتمال زیاد با این محتوا درگیر می شوند زیرا این محتوای خاص آنها ، صنعت و نقاط درد آنها است. این ممکن است همیشه برای هر محتوا منطقی نباشد ، با این حال ، اگر قطعه ای را در محل کار خود پیدا کنید ، واقعاً یک ضربه خوب خواهید دید.

محتوای بازاریابی خود را اتمی کنید

من این را از جلسه Zontee Hou از سال گذشته در ForumProfs B2B Forum می گیرم و می خواهم کمی آن را تنظیم کنم. برای هر منبع محتوایی ایجاد شده ، برای تعداد پست های اجتماعی یا محتوای اضافی که باید از منبع تولید شود ، یک هدف یا الزام تعیین کنید. اگر به انجام این کار عادت کنید ، از قبل بیشتر از مطالب خود بهره خواهید برد.

استفاده از رسانه های اجتماعی رایگان است و اغلب بارها مورد استفاده قرارمی گیرد. به راحتی می توانید 6-8 پست از یک قسمت محتوا ایجاد کنید. شما می توانید این مطالب را به سایر مطالب مانند پست های وبلاگ گسترش دهید اما هدف اصلی ایجاد عادت است. این را در استراتژی محتوا یا هر چیزی که هنگام برنامه ریزی محتوا استفاده می کنید ، بگنجانید.

خارج از چارچوب فکر کنید

اگر کار در طی یک همه گیری به من یک چیز یاد داده است ، این است که شما باید خارج از چارچوب فکر کنید. دیگر رویدادهای زنده وجود ندارد و شرکت ها مجبورند با رویدادهای مجازی خلاقیت ایجاد کنند. این برای محتوا نیز همین است. با قالب ها و مخصوصاً با کانال ها و تاکتیک هایی که برای تبلیغ محتوای خود استفاده می کنید ، خلاق باشید. چند ایده جدید را امتحان کنید ، هرگز نمی دانید اگر تلاش نکنید چه نتیجه ای می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.