قدرت مغزتان را مهار کرده و به نتایج دلخواهتان برسید

بیایید به سه عادت فروش برتر فروشندگان برتر نگاهی بیندازیم و مهارتهای عصبی و هوش هیجانی را در توسعه عادتهای موفقیت بررسی کنیم.

سه عادت برتر که باعث سودآوری کسب و کار میشود

فرهنگ لغت وبستر کلمه عادت را اینگونه تعریف میکند:عادت کاری است که شخص به طور منظم و مکرر انجام می دهد. بعد از 20 سال کار با فروشندگان ، متوجه شدم که تفاوت اصلی بین فروشندگان متوسط و فروشندگان ستاره ای عادت روزانه آنها است.

ارسطو میگوید:ما آنچه هستیم که مدام تکرار میکنیم. پس، تعالی، عمل نیست، بلکه یک عادت است.

بیایید به سه عادت فروش برتر فروشندگان برتر نگاهی بیندازیم و مهارتهای عصبی و هوش هیجانی را در توسعه عادتهای موفقیت بررسی کنیم.

تمرکز

تمرکز سلاح رقابتی جدید برای سازمان های فروش محور است. در دنیایی که اکثر مردم اختلال توجه دارند ، می توانید با آموزش قدرت حضور و تمرکز به تیم خود در بازی کسب و کار امتیازات ویژه ای را کسب کنید.

برخلاف نظر عمومی ،مالتی تسکینگ بودن یا چند وظیفه ای بودن کارساز نیست ، به ویژه هنگامی که یک فروشنده در حال یادگیری مهارت یا نگرش جدید است. این هیچ ارتباطی با ضریب هوشی ندارد ، اما ارتباطی با نحوه عملکرد مغز دارد.

قشر جلوی مغز ، که اغلب از آن به عنوان مرکز اجرایی یاد می شود ، متهم به یادگیری اطلاعات جدید است. و هنگام یادگیری اطلاعات جدید ، این بخش از مغز شما فقط می تواند به طور همزمان روی یک چیز متمرکز شود. (این یکی از دلایلی است که من به فروشندگان اجازه نمی دهم موبایل یا لبتاب خود را در حین آموزش فروش روشن کنند.)

برای رسیدن به این نتیجه نیازی به یک مطالعه بزرگ پژوهشی ندارید. فقط عقل سلیم بکار بگیرید و ورزشکاران حرفه ای را رعایت کنید. وقتی آنها در زمین بازی مشغول تمرین هستند ، شما نمی بینید که آنها ایمیل یا پیامک های خود را ارسال کنند. آنها متمرکز بر اجرای حرکات و تمرینات خود هستند. فروشندگان برتر ، مانند ورزشکاران برتر ، می دانند که برای اجرای دستورالعمل فروش ، تمرکز لازم است.

مدیر عامل و مدیر فروش متاسفانه از مدل سازی رفتار متمرکز کوتاهی میکنند. در طی یک جلسه ، آنها اغلب اولین کسانی هستند که تلفن هوشمند خود را برای بررسی پیام ها بیرون می کشند. مردم آنچه که شما انجام میدهید را میبینند نه آنچه که میگویید،بنابراین پیغامی که بصورت ناخوداگاه به فروشندگان ارسال میشود این است که پس توجه کردن خیلی هم حیاتی نیست و فاجعه اینجا اتفاق می افتد.از جلسه ای که کلی وقت و هزینه و انرژی شما را گرفته هیچ بهره ای بدست نمی آید.

طنز ماجرا اینجاست. مدیرعامل و مدیران فروش همان افرادی هستند که از اینکه تیم فروش آنها هیچ اعتنایی به ارزش مشتریان بالقوه شرکت و یا پاسخ به اعتراضات آنها نمیکنند شاکی هستند. شاید ، به این دلیل است که اعضای تیم شما الگوی شما را دنبال می کنند. آنها به جای توجه به پیشرفت مهارت های خود ، مشغول پاسخگویی به ایمیل ها در طول یک دوره آموزش یا مربیگری بودند.

تمرین

وقتی با افراد موفق ملاقات می کنید ، فرض می کنید که همیشه در این سطح از موفقیت عمل کرده و بوده اند. خانه زیبا ، ماشین و سبک زندگی فوق العاده. آنچه نمی بینید ساعتها کار و فداکاری است که آنها را تبدیل به شماره یک های زمینه خود کرده است.

وقتی مشتری میگوید میخواهم بیشتر فکر کنم چه پاسخی میدهید؟این مقاله را بخوانید

علوم اعصاب اینجا پشت تمرین است. وقتی متولد می شوید ، با تقریباً 100 میلیارد نورون وارد جهان می شوید. هر یک از این سلولهای عصبی توانایی ایجاد 15000 اتصال را دارند که سیناپس نامیده می شود. اتصالات ادامه یافته به یک مسیر عصبی یا چیزی که اغلب به آن سیم کشی سخت گفته می شود تبدیل می شوند.

این روند شبیه به پیاده روی در جنگل است. هرچه مسیر پیاده روی بیشتر شود ، حرکت آسانتر می شود زیرا مسیر از شاخه ها و علفهای هرز پاک می شود. وقتی تمرین می کنید ، “دنباله” های جدیدی در مغز خود ایجاد می کنید که به راحتی قابل دسترسی است. این شبکه های جدید در منطقه ای از مغز به نام عقده های قاعده ای ذخیره می شوند.

دانش ذخیره شده در عقده های قاعده ای بدون فکر و تلاش زیادی فراخوان می شود. به عنوان مثال ، اگر یک مشتری سؤال سختی را بپرسد ، فروشنده “تمرین کرده” پاسخی را بدون تپق زدن یا من من کردن ارائه می دهد. آنها در یک جلسه نشسته اند و سعی می کنند به آنچه که باید بگویند یا انجام دهند فکر کنند.

تونی دونگی ، مربی سابق NFL ، قدرت تمرکز ، تمرین و عادت های خوب را درک کرد و این به تیمش کمک کرد تا سوپر بول را بدست آورد. او گفت ، “قهرمانان کارهای خارق العاده ای انجام نمی دهند. آنها کارهای معمولی انجام می دهند اما بدون فکر کردن آنها را انجام می دهند. آنها خیلی سریعتر از آن هستند که تیم دیگر واکنش نشان دهد. آنها از عادتهایی که آموخته اند پیروی می کنند. “

لذت تاخیر

این مهارت هوش هیجانی شامل توانایی غرق شدن در کار برای به دست آوردن پاداش است. در جامعه رضایت فوری ما ، به فروشندگان آموزش داده می شود که بدون غرق شدن در زمان یا کار ، انتظار موفقیت در فروش را داشته باشند.

به عنوان مثال استفاده از استراتژی مشتریان ارجاعی یک روش سومند برای کسب موفقیت در فروش است اما فروشندگان در انجام این کاری چندان موفق عمل نمیکنند چرا که موفقیت در این استراتژی نیازمند ایجاد روابط طولانی مدت است که با میل طبیعی آنها به کسب پاداش های فوری در تضاد است.

فروشندگان موفق عادت بخشیدن را هر روز برای ساخت روابط فوق العاده با مشتریانشان تمرین میکنند.آنها مجموعه ای ازحسهای خوب را در” حساب بانکی روابط “مشتریان خود ذخیره میکنند تا بتوانند اعتماد ایجاد کنند.اعتمادی که آغازگر یک رابطه تجاری سودآور است.

لذت تااین سپرده ممکن است یک مراجعه باشد ، شریک کاری خود(مشتری) را به رویدادها دعوت کنید و برای آموزش آنها در مورد چگونگی و چرایی سومندی تجارت با شما وقت بگذارید. آنها نیاز خود را برای رضایت فوری کنار می گذارند و کار را برای به دست آوردن پاداش انجام می دهند.

قدرت مغز خود را مهار کنید. تمرکز کنید ، تمرین کنید و مهارتهای رضایت بخش حاصل از به تأخیر انداختن پاداشهای خود را توسعه دهید. سه عادت ساده که به شما در دستیابی به نتایج فروش فوق العاده کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.