چگونه نمایش محصول به صورت تصویری میتواند فروش را افزایش دهد

اصل نورمارکتینگ:
نمایش مشترک محصولات در فیلم ها به مشتریان این امکان را می دهد تا ویژگیهای محصولاتی را ارزیابی کنند که می توانند روی خواسته های فردی آنها تأثیر بگذارد (اثر مستقیم) و همچنین در مورد مکمل بین آنها که ممکن است باعث ایجاد تقاضا شود ، نیز یاد بگیرند.

کاربرد:
نمایش محصولات مکمل در فیلم ها به نفع فروش شما خواهد بود.

فروشگاه های اینترنتی بسیار جذاب هستند. شما یک تحویل 24 ساعته دارید ، می توانید نظر شخص دیگری را در مورد تجربه خود بخوانید ، و مقایسه قیمت ها بین فروشگاه ها بسیار آسان است.

نکته جالب توجه در مورد خرید آنلاین ، این واقعیت است که شما نمی توانید محصول را نگه دارید. شما باید به بررسیها اعتماد کنید و آرزو کنید که بهترین نظرات را برای شما ارسال کنند. و این جایی است که بسیاری از وب فروشگاه ها می توانند پیشرفت زیادی را کسب کنند. شما باید مطمئن شوید که صفحات محصول آنقدر زیبا و جذاب محصول را نمایش می دهند که مشتری واقعا احساس کند محصول را به طور عملی در اختیار دارد. سپس بر خلاف آفلاین می توانید موانع خرید آنلاین را برطرف کنید.

بیایید بگوییم که شما به دنبال یک دوربین جدید هستید. شما با تمام مشخصات مورد نظر خود به یک نیکون جدید می رسید. در صفحه محصول چند عکس ، توضیحات گسترده و چند بررسی وجود دارد. با این حال ، شما هنوز کاملاً قانع نشده اید. شما قصد خرید یک چیز گران قیمت را دارید ، آیا یک متخصص که می تواند به شما توصیه کند به کدام دوربین نیاز دارید وجود دارد؟

میخواهید یک تبلیغ نامحسوس عالی خلق کنید؟ این مقاله را حتما بخوانید

و مطمئناً شما به کارت حافظه ، باتری اضافی ، نگهدارنده دوربین و شاید برخی دیگر از محصولات مکمل نیز نیاز دارید. خوشبختانه ، فروشگاه های وب با نشان دادن یک هدر مانند محصولاتی که توسط افراد متخصص پیشنهاد شده است باعث افزایش میزان تعامل بین مصرف کنندگان میشوند و این عمل باعث میشود که خریدار بصورت مطمعن خرید کند. یک مثال عالی کاری است که آمازون انجام می دهد:

Google/Amazon

برخی از شرکت ها لوازم جانبی توصیه شده یا گزینه های محبوب را نشان می دهند. همه این توصیه‌ها باعث افزایش پیشرفت در نرخ تبدیل شما خواهد شد.

نمایش محصولات مکمل

Kumar & Tan (2015) دریافتند که نمایش محصولات مکمل در فیلم های محصول ، تبدیل های شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. معرفی یک ویدیو در صفحه محصول کانونی منجر به افزایش 14.5٪ در فروش محصول کانونی (اثر مستقیم) و افزایش 28.3٪ در فروش هماهنگ کننده محصول مرتبط (اثر پخش کننده) شد. جای تعجب است که بسیاری از فروشندگان بزرگ آنلاین از این بینش به درستی استفاده نمی کنند.

بیایید نگاهی بیندازیم به Lazada، به اصطلاح آمازون آسیا. جایی در پایین صفحه ، آنها چند پیشنهاد در دسترس دارند ، اما شما هیچ کالای مکمل را در هر کجا نمی توانید پیدا کنید. شما قبلاً بصورت شفاف تصمیم خود را برای خرید دوربین مورد نظرتان گرفته اید ، چرا به یک پیشنهاد متفاوت برای خرید دوربین نیاز دارید؟

صفحه خرید سایت Lazada
Google/Lazada

و خب، ما علتش را یافته ایم ، نمایش فیلم های محصول هزینه زمان و انرژی زیادی دارند. حتی والمارت ، یکی از بزرگترین فروشندگان آنلاین ، ویدئویی از محصول نشان نمیدهد تنها چند عکس را به نمایش میگذارد.

صفحه سایت والمارت
Google/Wallmart

برای تولید فروش اضافی چه کاری می توانید انجام دهید؟

شما می توانید از این اصل خرید در تنظیمات مختلف استفاده کنید: خرده فروشان مانند Forever 21 فیلم کوتاه با کیفیت بالا از مدل های پوشیدن لباس با کیف دستی ، جواهرات و موارد دیگر ارائه می دهند:

صفحه سایت Forever21
Google/Forever21

شرکت هایی مانند IKEA نه تنها یک لامپ مشخص را به شما نشان می دهند بلکه یک اتاق کاملاً مبله را نه تنها لامپ بلکه تختخواب ، یک میز آرایش و ملحفه های خریداری شده به شما ارائه می دهند. حالا ناگهان می خواهید کل اتاق را بخرید ، درست است؟ حتی وب سایت های املاک و مستغلات مانند Zillow به شما امکاناتی را می دهند که از طریق وسایل تطبیق دارایی خود را نشان می دهند.

اما یکی از بهترین پیامدهای عملی از طرف Coolblue حاصل می شود. آنها تبلیغات ویدیویی زیادی را با استفاده از فیلم انجام می دهند و همچنین محصولات جانبی را برای افزایش فروش نشان می دهند.

صفحه سایت Coolblue
Google/Coolblue

شما باید مطمئن شوید که صفحات محصول آنقدر شفاف و جذاب محصول را نمایش می دهند که احساس می کنید محصول را به طور عملی در دست دارید. سپس بر خلاف آفلاین می توانید موانع خرید آنلاین را برطرف کنید.

بنابراین ، برای این که واقعاً به عنوان یک خرده فروش آنلاین ، برتری داشته باشید ، نه تنها محصولات خود را با فیلم های تبلیغاتی تبلیغ کنید ، بلکه هر مرزی را که ممکن است مشتریان تنبلی داشته باشند ، از بین ببرید و هر آنچه را که ممکن است بخواهند در کنار آن نشان دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.