نتایج فروش ضعیف میتواند نشان دهنده ضعف رهبری فروش باشد

اگر فروشنده هایی را که معتقدید میتوانند بفروشند و این را در گذشته هم ثابت کرده اند استخدام کرده اید ، اولین جایی که باید بررسی کنید که چرا آنها نمی فروشند ، رهبری فروش شما است.

بنابراین زمانی که فروشندگان در فروش ضعف دارند اولین و ساده ترین کار سرزنش کردن آنهاست.

آنها تماس برقرار نمیکنند،به اندازه کافی به قرارملاقات نمی روند،فرصتها بسیار کم بوده و راه حلهایی که ارائه میدهند اشتباه است.آنها نمیدانند که چطور یک فروش را قطعی کنند.

لیست ادامه و ادامه می یابد و ما آن را مکرر از صاحبان مشاغل و مدیران فروش که به ما مراجعه می کنند می شنویم.

بله ، احتمالاً فرصتها بسیار اندک هستند. و بله ، نماینده احتمالاً تماسهای احتمالی تقریباً کافی را انجام نمی دهد. پس از همه ، شما معیارهای قابل قبولی برای اثبات هر دو واقعیت در اختیار دارید.

اما زمانی که این اتفاقات می افتد مسئولیت واقعی متوجه چه کسی است؟

مشکل واقعی نتایج ضعیف در فروش چیست؟ آیا مشکل در مهارت است یا ناتوانی؟

اگر من و شما با هم مکالمه یک به یک داشتیم ، به شما می گفتم که مشکل در رهبری است که باید قبل از مهارت و ناتوانی آن را بررسی کنید.

سه نکته مهم که باید در فروش مشاوره ای در نظر بگیریدرا اینجا بخوانید

اگر فروشنده هایی را که معتقدید میتوانند بفروشند و این را در گذشته هم ثابت کرده اند استخدام کرده اید ، اولین جایی که باید بررسی کنید که چرا آنها نمی فروشند ، رهبری فروش شما است.

در اینجا 7 نکته وجود دارد که به اعتقاد من یک رهبر فروش خوب باید برای ایجاد انگیزه در فروشندگان خود از آنها استفاده کند. چه یک فروشنده داشته باشید و چه سی نفر ، رهبری شما عامل مهم و حیاتی در موفقیت شماست.

معقول بودن رهبری

1

انتظارات عملکرد فروش را تنظیم کنید.

هر یک از کارمندان شما باید بدانند که موفقیت در نقششان از دیدگاه شما چگونه به نظر می رسد. فروشنده ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از یک فعالیت عادی گرفته تا تلاش برای فروش بیشتر، به فروشنده های خود نقشه راه بدهید تا تلاش های روزانه شان را جهت دهد.

2

برنامه جبرانی مناسب را تنظیم کنید.

واقعیت: بیشتر فروشندگان با پول انگیزه میگیرند. مطمئن باشید که برنامه جبرانی شما انگیزه آنها را برای فروش آنچه می خواهید ، به کسانی که می خواهید ، هنگامی که می خواهید می دهد. سپس برخی از پاداش های اضافی را برای عملکرد برتر اضافه کنید.

3

حواستان به فرایند فروش باشد.

بله ، شما فروشنده هایی را استخدام کرده اید که می دانند چگونه بفروشند. اما آیا آنها می دانند چگونه خدمات شما را بفروشند؟ این فرآیند مسیری برای عملکرد مداوم فراهم می کند. هنگامی که فروشنده های شما نمی فروشند ، احتمالاً در کارهایی که انجام می دهند ، سازگاری وجود ندارد.

4

فراهم کردن برخی از ابزارها

نمیتوانم به شما بگویم که چه تعدادی از فروشنده ها عملکرد ضعیفشان را پشت این بهانه”بروشور نداشتم” پنهان میکنند. و گرچه من اعتقاد ندارم که شما باید ابزارهایی برای فروش داشته باشید ، اما من می دانم که یک راه حل خوب اینفوگرافیک کمک می کند تا مباحث مربوط به فروش را برای فروش موثرتر راهنمایی کنید. به فروشنده های خود یک راه حل اینفوگرافیکی مناسب دهید و به آنها بیاموزید که چگونه در فرآیند فروش خود از آن استفاده کنند.

5

آموزششان دهید

به معیارهای فعالیت و پیش بینی های مربوطه توجه کنید تا جایی که فرصتها از فرایند فروش خارج می شوند را مشخص کنید. اگر لیدهای کافی وجود ندارد، شما مشکل مشتری یابی دارید. اگر فروشها ها بسته نمی شوند ، چندین مشکل بالقوه مختلف دارید. معیارها را بررسی کنید ، سپس برخی از آموزش ها را برای کمک به فروشنده های خود در مورد شکاف بوجود آمده انجام دهید.

6

آنها را پاسخگو نگه دارید

برای پاسخگو بودن فروشنده های خود از انتظارات عملکرد فروش استفاده کنید. برای گزارش هفتگی از گزارشگری و جلسات استفاده کنید تا مطمئن شوید که آنها آنچه را که انتظار دارید انجام می دهند. اگر اینگونه نیستند ، اقدامی انجام دهید و مکالمات مستقیم داشته باشید. شما نمیتوانید از این موضوع اجتناب کنید چرا که باعث ایجاد رنجش برای شرکتتان میشود.

7

روش را مدل کنید.

چه صاحب یک کسب و کار باشید که اطلاعات چندانی در مورد فروش ندارد و یا یک مدیر فروش،باید سعی کنید که استراتژی هایی را که جواب میدهند را به اشتراک بگذارید.به افراد و فروشنده های خود نشان دهید که از آنها حمایت میکنید و به حرفهایشان گوش دهید.اجازه بدهید که متوجه این موضوع شوند.

در مورد مشتری یابی چه؟ توجه كنید كه من نگفتم كه شما مسئول مشتری یابی برای فروشندگان خود هستید. این به این دلیل است که من معتقدم که می توانید فروشنده های خود را برای شمتری یابی مسئول بدانید.

آن را به بخشی از انتظارات شغلی تبدیل کنید. ابزار ، فرآیند و آموزش را به آنها بدهید ، سپس آنها را پاسخگو بدانید. لازم نیست همه موارد را ارائه دهید.

من نماینده فروش هستم

حالا اگر به عنوان یک فروشنده در حال خواندن این مطلب هستید چه؟؟ آیا این مسئله باعث می شود که صاحب مشاغل یا مدیر فروش شما رهبری خوبی را برای شما فراهم نکند؟ به هیچ وجه.

شروع به تنظیم انتظارات خود ، با استفاده از فرایند فروش خود و ساختن ابزارهای مورد نیاز خود کنید. این کار جواب میدهد.

هنوز مجبور نیستید که شغلها را تغییر دهید.

و اگر آنها بعد از این که انتظارات ، فرایند، ابزار مناسب و رهبری را به کار گرفتید ، در آن سطح عملکردی ظاهر نشدند ، بگذارید بروند. آنها مناسب سازمان شما نیستند.

بله ، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. اگر ناامید هستید که فروشنده های شما فروش ندارند و دوست دارند درباره وضعیت شما بحث کنند ، کافی است به این نتیجه برسید و ببینیم که آیا می توانیم در کدام حوزه رهبری برای اولین بار به آن توجه کنیم تا فروش را در مسیر خود قرار دهیم.

یک تیم فروش خوب با یک رهبر خوب شروع شده اما در نهایت باید با استخدام فروشنده های بهتر و حتی کارامدتر به کار خود ادامه دهد. به قول استیو جابز “ما افراد باهوش را استخدام نمیکنیم که بهشان بگوییم چه کاری انجام دهند،ما آنها را استخدام میکنیم که به ما بگویند چه کاری انجام دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.