7 نکته مهم در قیمت گذاری به روش نورومارکتینگ

قیمت گذاری

هنگام جستجوی آنلاین استراتژی های قیمت ، از میزان بازدیدهای خود شگفت زده خواهید شد. ما جالب ترین مواردی را انتخاب کرده ایم که با قیمت گذاری روانشناختی سروکار دارند و از کارشناسان در زمینه بازاریابی عصبی و اقتصاد رفتاری خواستیم نظرات خود را ارائه دهند. تنها راه افزایش فروش پایین آوردن قیمت است ممکن […]

چرا بودجه بندی برای ثروتمند شدن تهدیدی جدی است؟

بودجه بندی

اصل نورومارکتینگ:بودجه بندی قبل از یک خرید واحد باعث می شود مردم بیش از حد هزینه کنند. کاربرد:از نظر اقتصادی هوشمندانه تر است که می توانید تعطیلات ، عروسی ها و خریدهای زندگی را بدون تغییر در بودجه تنظیم کنید یا آن را بسیار نزدیک به لحظه خرید تعیین کنید. از کتاب های خودیاری گرفته […]

راه های تقویت اراده

تقویت اراده

وقتی منبع اصلی رفتارهای خود را بشناسیم، کار در جهت رسیدن به اهداف مان آسان تر می شود، اگرچه هنوز هم دشوار است. مطالعات علمی دقیقاً مشخص می کند که تغییرات رفتاری ارائه شده در ادامه چگونه می توانند بر تقویت اراده تأثیر بگذارند. هر یک از این پیشنهادات، مانند “بهبود خودآگاهی”، مربوط به مفاهیم […]

روانشناسی قدرت اراده: آموزش مغز برای تصمیم گیری بهتر

قدرت اراده

در سال 2011، در یک نظرسنجی در آمریکا  27 درصد از پاسخ دهندگان به استرس، کمبود اراده را به عنوان بزرگترین مانع برای تغییر گزارش کردند. ما برای ورزش، رژیم غذایی، صرفه جویی در مصرف، ترک سیگار، متوقف کردن نوشیدن الکل، غلبه بر به تعویق انداختن کارها، و در نهایت انجام هر یک از اهدافمان […]

8 تکنیک بیش فروشی که هر فروشنده ای باید یاد بگیرد

بیش فروشی

بیش فروشی Upselling، یک تاکتیک عالی برای فروش است ، هم برای فروشنده ها و هم برای سازمان آنها. این کار درآمد ، ماندگاری و ارزش مادام العمر مشتری (CLV) را افزایش می دهد. با این حال ، بیش فروشی برای بسیاری از افراد معنای منفی دارد زیرا این اغلب به معنای فروش چیزهایی است […]

سرایت عاطفی و قدرت اجتماعی احساسات بیان شده

سرایت عاطفی

فرض کنید پس از یک روز سخت کاری به خانه می آیید، و به شدت احساس خستگی و بی رمق بودن می کنید. با باز کردن درب ورودی، نشانه ها، صداها و رایحه غذاهای خوشمزه در حال پخت، توجه شما را به خود جلب می کند. خانواده و دوستانتان را می بینید که لبخند می […]

اهمیت انگیزه و مزایای آن

انگیزه

منفعل بودن حالت پیش فرض ما انسان ها نیست. اگر این چنین بود، ما به شکل یک خرس تنبل یا یک پاندا متولد می شدیم (هیچ منظور بدی نسبت به این موجودات دوست داشتنی نداریم). طبیعت ما این گونه است که تلاش کنیم، بخواهیم و در مسیر مورد نظر و ارزشمند از نظر خود حرکت […]

رضایت لحظه ای یا زودگذر به چه معناست

رضایت لحظه ای

آیا کاری هست که هم اکنون باید در حال انجام آن بودید؟ مانند انجام یک پروژه یا نوشتن یک مقاله؟ یا بیرون آوردن لباس هایی که از دو روز پیش در داخل لباسشویی مانده اند؟ اگر چنین است نگران نباشید، شما تنها نیستید. همه ما می بینیم که با فعالیت های کوتاه مدت لذت بخش […]

چگونه نقاط درد مشتری را تشخیص داده و حل کنیم؟

نقاط درد مشتری

آیا به این دلیل که در حل کردن مشکلات مشتری خود را ناتوان حس کرده اید سراغ این مقاله آمده اید؟ اگر چنین باشد ، این نقطه درد شماست – و مانند اکثر موارد ، انگیزه شما را برای اقدام دقیقاً به همان روشی که می خواهید مشتریان خود اقدام کنند ، ایجاد می کند. […]

تأثیرات مثبت گرایی سمی در روابط بین فردی

مثبت گرایی سمی

مثبت گرایی سمی به این معناست که فرد همیشه ذهنیت مثبتی داشته باشد و فقط احساسات و افکار مثبتی را بروز دهد، خصوصاً در مواقعی که با دشواری ها روبرو است. این روش آسیب زننده است. زیرا احساساتی را که مثبت نیستند، نادیده گرفته و نمی پذیرد. مثبت گرایی سمی تشویق درست در زمان مناسب […]