مدیران فروش خوب چگونه تیم فروش خود را رهبری میکنند؟

سال گذشته برای بسیاری از مدیران فروش بسیار چالش برانگیز بود ، اما اکنون باید به آینده نگاه کنیم. آیا اهداف فروش خود را افزایش داده اید؟ چگونه اطمینان حاصل می کنید که تیم شما کالا را تحویل می دهد؟

از دیدگاه شخصی در رهبری نیروهای فروش و همکاری با رهبران فروش ، من دیده ام که بسیاری از سازمان های فروش بسیار کمتر از توانایی های خود عمل می کنند. مناطقی که بهترین عملکرد را دارند مناطقی هستند که توسط مدیران فروش بزرگ خط مقدم هدایت می شوند.

وقتی نوبت به بالاترین بازده فروش می رسد:

عامل عملکرد شماره یک برای فروشندگان کیفیت مدیر آنها است.

به گفته مدیران عامل در سراسر جهان ، یک مدیر با کیفیت بالا تأثیر بسیار بیشتری نسبت به مهارت آموزی یا جبران خسارت دارد.

فعالیت شماره یک مدیر در ارتباط با موفقیت در بخش ، مربیگری است.

این تنها تأثیرگذارترین فعالیتی است که مدیران فروش خط مقدم انجام می دهند. مطالعات نشان می دهد که مربیگری موثر می تواند عملکرد فروش را تا 20٪ افزایش دهد!

دلیل شماره یک ترک سازمان توسط فروشندگان با عملکرد بالا ، رابطه آنها – یا فقدان یک مورد – با مدیرشان است.

مدیران فروش بزرگ خط مقدم کار بسیار بهتری انجام می دهند تا فروشندگان با عملکرد بالا را آموزش دهند.

مدیران فروش باید سوالات زیر را از خودشان بپرسند:

  • آیا مطمئن هستید که کلید اصلی در بهبود عملکرد تیم های خود هستید؟
  • آیا می دانید مدیران فروش عالی چه کارهایی متفاوت انجام می دهند؟
  • مدیران فروش عالی چه مشترکاتی دارند؟ چه عواملی باعث موفقیت بیشتر آنها نسبت به همتایان رقابتی خود می شود؟

تمرکز شما را از هم جدا می کند

مدیران فروش عالی بیشتر روی فعالیتهای کلیدی که عملکرد فروش را هدایت می کنند تمرکز دارند.

آنها مربیان قدرتمندی هستند و برای بهبود عملکرد زمان بیشتری را به مربیگری فروشندگان خود اختصاص میدهند. مربیان بزرگ همچنین در یک بار بر روی یک زمینه اصلی تمرکز می کنند ، به عنوان مثال مهارت ، شایستگی یا رفتار ، برای هر یک از فروشندگانشان.

5 استراتژی ساده برای اینکه انگیزه تیم فروش خود را بالا ببرید را در این مقاله بخوانید

آنها تمرکز خود را بر روی یک مهارت خاص حفظ می کنند تا زمانی که پیشرفت چشمگیری حاصل شود. تا زمانی که نمایندگی فروش در یک مهارت سطح صلاحیت 8 یا 9 را از 10 بدست نیاورد ، مدیر فروش تمرکز مربیگری را به یک حوزه جدید منتقل نمی کند.

بدون شک ، مدیران فروش عالی به دو دلیل بیشتر از همتایان خود مربیگری می کنند.

اول اینکه ، آنها متوجه می شوند که بیشترین میزان بازدهی سرمایه خود را در زمان مربیگری به دست می آورند و دوم اینکه در این کار مهارت دارند. مدیران فروش که مربیان موثری هستند و از دیدن فروشندگان خود لذت می برند ، طبیعتاً زمان بیشتری را به مربیگری می گذرانند.

و شواهد این واقعیت را تأیید می کند که نمایندگان فروش که مربیان بیشتری دریافت می کنند ، به میزان بالاتری از تعامل دست می یابند و سهمیه فروش بهتری نسبت به همتایان خود که مربیگری کمتری دریافت می کنند ، تحقق می بخشند.

مدیرانی که می خواهند رهبران موفقی باشند باید بدانند که کمیت و کیفیت مربیگری تأثیر عمده ای در نتایج فروش آنها خواهد داشت.

شما می توانید محرک موفقیت خود باشید.

با داشتن مسئولیت های بسیار زیاد برای مدیران ، بسیار مهم است که زمان بیشتری برای فعالیت ها / وظایفی که باعث فروش می شوند صرف شود. مدیران عالی قسمت عمده ای از وقت خود را صرف تعامل با مشتریان می کنند.

وظیفه مدیر این نیست که فروش را به پایان برساند بلکه در عوض باید بر حمایت از فروشندگان خود از طریق فرآیند فروش تمرکز کند. مدیرانی که این پشتیبانی را ارائه می دهند در کل نتایج بسیار بهتری ارائه می دهند.

بالاتر از میانگین عمل کنید

از طرف دیگر ، مدیران متوسط بخش بیشتری از وقت خود را صرف فعالیت های غیر درآمدزا می کنند. مدیران فروش متوسط از راحتی دفتر خود مدیریت می کنند. آنها بر کارهای اداری ، تأیید پیشنهادات و بررسی فعالیت های فروشندگان متمرکز شده اند.

اگر می خواهید 20 درصد بهترین عملکرد را داشته باشید و 20 درصد فروش بیشتری داشته باشید ، باید وقت و انرژی خود را معطوف حمایت از فعالیت های درآمدزا کنید. مدیران فروش که تصمیم می گیرند زمان بیشتری را برای مربیگری و زمان کمتری برای کاغذبازی صرف کنند ، کسانی هستند که موفق می شوند. انتخاب باشماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.