قالبهای تخفیف چگونه بر نرخ تبدیل و هزینه تاثیر میگذارد

اصل نورومارکتینگ:
القای شانس از طریق برنده شدن در یک بازی تبلیغاتی بر نرخ تبدیل و هزینه های کلی تأثیر مثبت می گذارد.

کاربرد:
به مشتریان اجازه دهید تا تخفیف خود را به جای تحویل گرفتن، برای افزایش نرخ تبدیل و افزایش هزینه های خود ، به دست آورند.

بیشتر بخرید تا بیشتر پس انداز کنید،تخفیف،فروش،پیشنهاد ویژه،گرداندن گردونه شانس … عبارات مختلفی را میتوان برای رسیدن به یک هدف یعنی افزایش نرخ تبدیل به کار برد اما کدام روش واقعاً جواب می دهد؟

به همین دلیل بازی های شانس زیادی وجود دارد – از جعبه چیپس که به مشتریان پیشنهاد می دهد تا با خراشیدن کارتهای جایزه داخل جعبه های ارسالی آنلاین یکی از 1000 برنده خوش شانس باشند ، تا دعوت از مشتریان برای انجام یک عمل شگفت انگیز و به اشتراک گذاری آن. آیا تعجب می کنید که چرا بسیاری از شرکت ها این کار را ادامه می دهند؟

شانس به روشهای مرموزی کارساز است

JBL ، مارک شناخته شده برای “بلندگوها ، هدفون ها و موارد دیگر” هر از گاهی مسابقات “خراش بده برنده شو” را برگزار می کند. یک دعوت به اقدام ، همه جوایز خارق العاده ای را که مشتری می تواند برنده شود برجسته می کند. کارت خراش حاوی کدی است که برای نشان دادن جایزه باید وارد یک وب سایت تبلیغاتی شود (تصویر زیر را ببینید).

Pringles ، یک مارک معروف ]چیپس، نیز چنین مسابقات شانس را برگزار می کند. اگر امروز روز خوش شانسی باشد چه می کنید؟

Google/Pringles Products

تخفیفات حاصل از فعالیت های تبلیغاتی نرخ تبدیل بالاتر و هزینه های کلی را ایجاد می کند. این واقعیت است حتی اگر تخفیف برنده کوچکتر از تخفیف مستقیم باشد. تخفیف مستقیم تخفیفی است که به مشتری داده می شود بدون اینکه مجبور شوند در گرفتن آن تلاش کنند. شایان ذکر است که افزایش فروش در این زمینه بیشتر به خرید افراد انجام می شود تا اینکه گروه کوچکی از مصرف کنندگان بیشتر خرید کنند.

برنده شدن در یک بازی تبلیغاتی باعث درک تصور می شود. این موضوع به این دلیل است که بازی عنصر شانس را در بر دارد و شرکت کنندگان از برنده شدن یا نبودن آنها آگاهی ندارند. تخفیف های مستقیم هیچ عنصری از شانس را ندارند و بنابراین بعید است تصورات مربوط به شانس را تغییر دهد.

شانس یک حالت مثبت محور عمل را القا می کند. به نوبه خود ، شانس منجر به ریسک پذیری و اعتماد به نفس بیشتر می شود.

چگونه میتوان از کد QR برای ترغیب مشتری جهت ورود به وبسایت استفاده کرد؟ در این مقاله بیشتر بخوانید

مصرف کنندگان را بر آن می دارد تا براساس فرصت ها عمل کنند.

در نتیجه تغییر ذهنیت ، یک مشتری خوش شانس به احتمال زیاد دست به اقدامی می زند ، که به معنای خرید در این حالت است.

علاوه بر این ، این تصورات از شانس ، نگرش عاطفی فروشگاه را افزایش می دهد. این بدان معناست که از آنجا که مغازه فعالیت سرگرم کننده ای را برای انجام آن انجام می دهد ، جذابیت بیشتری پیدا می کند. مردم از فروشگاه استقبال می کنند و شانس می آورند. زیرا بگذارید واقعیت را بپذیریم – چه کسی این شانس اضافی را نمی خواهد؟

آن را سرگرم کننده بکنید!

از بازی های تبلیغاتی می توان به عنوان یک روش مقرون به صرفه برای افزایش وفاداری به فروشگاه و ایجاد ارزش ویژه برند ، از نظر استراتژیک استفاده کرد. مدیران بازاریابی باید پیشنهاد دهند که بازی های شانس خلاقانه را بیش از تخفیف های مستقیم ارائه دهند.

مسابقه های قرعه کشی ، مسابقات و هدایای رایگان ذاتاً تماشا و شرکت در آنها سرگرم کننده است.

ارائه خدمات اولیه به مشتریان برای احساس خوشبختی می تواند اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد و به نوبه خود تبدیل شود. ایمیلهای تبلیغاتی ، با عنوان “آیا شما خوش شانس هستید؟” و یک گردونه در حال چرخش در داخل ایمیل ، که شامل تعدادی تخفیف مخفی است ، نمونه ای از این موارد است. صفحات فرود مشابه را می توان در وب سایت یک فروشگاه برای توزیع تخفیف ایجاد کرد ، یا حتی برای خراش و نشان دادن جایزه بر روی جزوه ها یا درج های مجله چاپ کرد.

این تأثیرات به این دلیل پدیدار می شوند که افراد بیشتری خرید می کنند. از این رو داشتن یک مشتری بزرگ برای موفقیت طولانی مدت بسیار مهم است. استفاده از یک بازی تبلیغاتی ساده می تواند به دستیابی به این مهم کمک کند.

شرایط مرزی

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که این اصول برای برخی از محصولات نسبت به بقیه قوی تر هستند. برای محصولات لذت جویانه ، خرید سرگرم کننده تأثیر بیشتری دارد. از این رو ، استفاده از بازی های شانس برای محصولاتی مانند بلندگوهای موسیقی ، شمع ها و مواد غذایی که باعث شادی مصرف کنندگان می شود ، آسان تر است. اگر این یک خرید پیش پا افتاده باشد ، یک بازی شانسی ،شانس کمتری برای موفقیت خواهد داشت. به عنوان مثال به وسایل نظافت منزل فکر کنید. با این حال ، اگر محصول شما ماهیتی سودمندانه دارد ، خلاقیت خود را به خرج دهید و یک بازی تبلیغاتی ارائه دهید ، که باعث ایجاد یک حالت لذت طلبانه می شود ، و به مشتریان امکان می دهد تا از طریق خرید دشوار تر پیشرفت کنند.

نکات نورئی

  • برای افزایش تبدیل ، یک بازی شانس را با تخفیف مستقیم ارائه دهید.
  • مشتریان خوش شانس تمایل دارند بیشتر هزینه کنند و وفادارتر باشند.
  • این اثر برای کسانی که به شانس اعتقاد دارند قوی تر است.
  • این اثر همچنین برای محصولات لذت جویانه قوی تر از محصولات سودمندگرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.