عادتهای فروشندگان موفق که آنها را متمایز میکند

ده عادت ساده وجود دارد که هر روز انجام می شود ، به شما کمک می کند تا یک کار رویایی پیدا کنید ، حرفه فروش خود را ارتقا دهید و درآمد خود را تقویت کنید.

شاید فکر کنید که برای انجام هر کاری نیاز به استعداد است اما در این مقاله میخواهیم در مورد 10 عادت صحبت کنیم که باعث پیشرفت شما در شغلتان میشود.این ها عادتهای فروشندگان موفق هستند که بیشترشان ربطی به استعداد ندارند.

این لیست را مرور کرده و در مورد هر عادت به تفصیل صحبت خواهیم کرد اما نکته مهم این است که برای موفقیت در این شغل نیاز دارید تا هر عادت را وارد زندگی روزانه خود کنید و به آنها به عنوان یک روتین نگاه کنید.

این ویژگی ها دقیقاً ویژگی هایی است که جزو عادتهای فروشندگان موفق بوده و هر مدیر می خواهد در افرادی که به تیم خود وارد می کنند و حفظ می کند ، ببیند. بیایید از دید یک مدیر به هر یک از این عادت ها ، که باعث پیشرفت حرفه شما در فروش می شوند ، نگاهی بیندازیم.

سر وقت بودن

چگونه کسی می تواند به شخصی که نمی تواند سر وقت تعیین شده حاضر شود اعتماد کند؟یکی از عادتهای فروشندگان موفق وقت شناسی میباشد.

امروزه منابع بسیاری در دسترس است که به افراد در برنامه ریزی مسیرها و جلوگیری از اتلاف وقت و ماندن در ترافیک کمک می کند ، و بهانه ای واقعی برای تأخیر وجود ندارد. اگر یک کاندیدای شغل برای مصاحبه تاخیر داشته باشد یا یک کارمند به طور معمول سر کار دیر حاضر شود ، یک مدیر قابلیت اطمینان و تعهد آنها را زیر سوال می برد.

اخلاق کاری

نشان دادن یک اخلاق خوب کاری از همان اولین شغلی که تاکنون در موقعیت فعلی خود نگه داشته اید ، تصویری از این که شما چه کسی هستید و برای شرکت و مشتریان آن می تواند باشد را ترسیم می کند.

  • آیا آماده اید؟
  • چگونه سایت های رسانه های اجتماعی شما اخلاق کاری شما را منعکس می کنند؟
  • آیا پروفایل لینکدین یا اینستاگرام شما به روز است؟
  • آیا درمورد کار و همکاران مثبت صحبت می کنید یا نظرات شما تحقیرآمیز است؟

تلاش

رمز موفقیت که اغلب نادیده گرفته می شود ، تلاش است. فروشندگانی که تلاش فوق العاده ای انجام می دهند و حاضرند برای رسیدن به نتیجه بیشتر از آنچه انتظار می رود کار کنند ، به سادگی موفق ترند.تلاش کردن یکی دیگر از عادتهای فروشندگان موفق است که هر روز و هر لحظه باید در برنامه حرفه ایشان جاری باشد.

  • چه کاری انجام داده اید زمانی که شخصی به شما جواب رد میدهد؟
  • وقتی با چالش هایی به ظاهر غیر قابل عبور روبرو می شوید ، چه می کنید؟
  • آیا در اهداف شغلی و شخصی خود روشن هستید؟
  • آیا شما برای دستیابی به آنها انگیزه کافی دارید؟

زبان بدن

زبان بدن مناسب می تواند اعتماد به نفس را در همکاران و مشتریان ایجاد کند.زبان بدن میتوان گفت در بین این عادتهای فروشندگان موفق جزو ویژگیهایی است که یک فرد را بسیار متمایز میکند.

  • آیا شما تماس چشمی خود را حفظ می کنید ، با صدای کم و ثابت صحبت می کنید ، از دستان خود برای تأکید استفاده می کنید ، لبخند می زنید و یک دست دادن قوی ارائه می دهید؟
  • حتی اگر عصبی باشید ، آیا با ادامه مصاحبه یا جلسه ، آنها آرامش و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند؟

انرژی

به سطح انرژی خود توجه کنید. یک متخصص فروش ممکن است دارای تجربه ، دانش ، مهارت و سابقه موفقیت باشد. با این حال ، بدون انرژی مثبت مهارت های آنها به طور کامل تحقق نمی یابد.

  • آیا مثبت هستید یا خسته یا کسالت آور ظاهر شده وعمل می کنید؟
  • آیا شما انرژی لازم برای انجام کار ، یک عضو فوق العاده بودن و حضور پورشور در نزد مشتریان را دارید؟
  • چگونه در تحقق اهداف تیم و شرکتتان مشارکت میکنید زمانی که از شما انتظار میرود این کار را انجام دهید؟

اشتیاق

متخصصان فروش که علاقه زیادی به شغل خود دارند متعهد به دستیابی مداوم به سطوح بالاتر عملکرد هستند. با این حال ، طبق مطبوعات دانشگاه Deloitte ، “تا 87.7 درصد از نیروی کار آمریکا … علاقه زیادی به کار خود ندارند. کمتر از 12.3 درصد نیروی کار آمریکا دارای ویژگی های اشتیاق کارگری است. “

آیا در کوچ کردن مجموعه فورش خود توانایی بازخورد دادن را دارید؟چگونه باید انتقاد کرد له نحوی که فرد مقابل از این بازخورد خوشحال هم بشود؟در این مقاله بخوانید

  • در کار و خارج از محیط کار به چه چیزی علاقه دارید؟
  • آیا به ورزش علاقه ای دارید؟
  • چه نوع علاقه ای به این شرکت و مشتریان آن دارید؟
  • آیا تمایل به یادگیری ، پیشرفت و چالش مداوم نشان می دهید؟
  • آیا حاضرید ایده های جدید را امتحان کنید و ریسک کنید که به نفع یک سازمان باشد؟

قابلیت مربیگری

این مهمترین مورد از 10 مورد است. اگر قابل مربی گری باشید ، یک مدیر می تواند ویژگی های مثبت شما را بگیرد و حتی بهتر از آنها اصلاح کند.

  • آیا به نظر می رسد برای همه چیز پاسخی دارید؟
  • اگر مدیری پیشنهادی را ارائه می دهد ، آیا آن را گوش می دهید یا شانه خالی می کنید؟
  • آیا دیگران را اصلاح می کنید یا درباره آنها صحبت می کنید؟
  • آیا حرف دیگران را قطع میکنید؟

انجام کارهای اضافی

متخصصین فروش که کارهای اضافی انجام می دهند ، متعهد هستند که در بهترین کار خود ، در برابر مشتری و کارفرمای خود عمل کنند.

  • چه زمانی شما برای مصاحبه یا محل کار می رسید؟
  • چه کاری فراتر از مسئولیت های شغلی اختصاص داده شده آنها انجام داده اید؟
  • آیا در کمیته ها خدمت می کنید؟
  • آیا تیم ها را هدایت می کنید؟
  • آیا درگیر برنامه های کارمندان هستید؟
  • آیا برای مشتریان مسافت بیشتری را طی می کنید و به حل مشکلات کمک می کنید؟
  • یا می آیید ، فقط طبق ساعتهای کاریتان کار میکنید و میروید؟

آماده شدن

آماده سازی برای عملکرد در راس بازی شما قرار دارد. آماده سازی موفقیت آمیز به توانایی توجه ، شناسایی و حل مشکلات نیاز دارد.

  • در طول مصاحبه یا در محل کار ، آیا با دقت گوش می دهید؟
  • آیا مسئولیت موفقیت ها و چالش های شغلی خود را می پذیرید؟
  • آیا می توانید سریع فکر کنید و مشکلات را حل کنید؟

نگرش

همه چیز در مورد نگرش است. ایجاد و نشان دادن یک نگرش برنده ، کلید اصلی پیشرفت حرفه فروش شما است. نه ویژگی اول تحت تأثیر نگرش است. اگر در هر یک از نه ویژگی دیگر امتیاز کمتری کسب کنید ، به احتمال زیاد ، نگرش مثبتی ندارید و ممکن است بهترین عضو تیم نباشید.

در این مقاله به بررسی عادتهای فروشندگان موفق پرداختیم و 10 عادتی را که باید وارد زندگی حرفه ایتان بکنید را مورد بررسی قرار دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.