3 نکته برای تولید سرنخ در دوران همه گیری ویروس کرونا

مشتری یابی خود را همیشه در حال رشد نگه دارید

چگونه در طی یک بحران جهانی مانند بیماری همه گیر COVID-19 ، سرنخ های خوبی تولید می کنید؟ هر بخشی از زندگی به یک روش یا دیگری تغییر کرده است و شما باید سریع سازگار شوید تا کار خود را ادامه دهید.

سرنخ های با کیفیت ، مایه حیات هر تجارت هستند. مهم نیست که شما چه نوع محصول یا خدماتی را برای فروش در نظر دارید ، باید سرنخهای خوبی ایجاد کنید تا پیشنهادات خود را هدف قرار دهید.تولید سرنخ های جدید است که تجارت شما را به رونق خواهد انداخت.

بدون این سرنخ ها ، حتی بهترین محصول یا خدمات در جهان نیز کاملاً بی فایده خواهد بود.

مطمئناً ، به عنوان یک صاحب مشاغل ، فروشنده یا مدیر بازاریابی ، از قبل اهمیت سرنخ ها را درک کرده اید.

بیایید نگاهی به سه نکته بیندازیم که چگونه می توانید سرنخ خود را حتی در زمان های دشوار نیز پر رونق نگه دارید.

به بیان ساده ، ممکن است در هنگام رکود بازار ، بازده کمتری داشته باشید. مواردی وجود دارد که از کنترل شما خارج است و شما نمی توانید در مورد سلامت کلی بازار کار زیادی انجام دهید. اگر افراد کمتری پول برای خرج کردن داشته باشند ، مشتری کمتری خواهید داشت. به همین سادگی.

بدون وجود این سرنخ برای شروع به کار ، چه کاری می توانید انجام دهید؟ فرایند خود را شماره گیری کنید تا مطمئن شوید هیچ یک از لیدهایی که در آن قرار دارید از بین نمی رود. برای استفاده بهینه از وضعیت بد ، باید از اشتباهات بی مورد خودداری کنید.

از این فرصت استفاده کنید و هر بخشی از سیستم مدیریت سرنخ خود را بهبود ببخشید و با شروع بهبودی بازار ، وضعیت بهتری خواهید داشت.

از یک CRM استفاده کنید

اگر هنوز از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت خود استفاده نمی کنید ، اکنون زمان مناسبی برای شروع است. امروزه گزینه های بی شماری در بازار وجود دارد ، بنابراین یافتن گزینه ای متناسب با نیاز و بودجه شما آسان است. عدم تلاش برای استفاده از CRM مطمئناً فرصت های از دست رفته را به دنبال خواهد داشت زیرا شما تلاش می کنید تمام پیگیری های خود را دنبال کنید.

همیشه به تماسها پاسخ دهید

عدم پاسخگویی به تلفن در هنگام تماس یک سرنخ برای گرفتن اطلاعات ، یک اشتباه بسیار گران قیمت است. برای اطمینان از اینکه مشتری یا مشتری بالقوه می تواند خدمتی را که شایسته آن است دریافت کند ، باید روی تلفن های خود در دسترس باشید. علاوه بر پاسخ مداوم به تماس های تلفنی ، روند پاسخگویی به پیام های دیجیتال را نیز بهبود بخشید تا زمان پاسخ را کوتاه کنید.

درخواست خرید دهید

اگر هرگز به طور مستقیم از یک سرنخ برای خرید دزخواست ندهید، چگونه آنها این فرصت را دارند که با شما معامله کنند؟ اطمینان حاصل کنید که پس از طی مراحل پرورش ، از هر یک از سرنخ ها برای خرید کردن اقدامی انجام شده باشد.

شما نمی خواهید بدون توجه کافی به هیچ یک از سرنخ های با ارزش و واجد شرایط سر بزنید. مطمئناً همه آنها هرگز به مشتری تبدیل نخواهند شد ، اما بهینه سازی فرآیند شما در شرایط سخت می تواند به شما کمک کند از فرصتهای موجود نهایت استفاده را ببرید.

بر ارزش تأکید کنید

همانطور که در زمانهای دشوار تاکتیک های فروش خود را تنظیم می کنید ، به این فکر کنید که چگونه می توانید ارزشی را که به شما ارائه داده میشود به بهترین شکل ارائه دهید. مهم است که به یاد داشته باشید که ارزش همان کمترین قیمت نیست. اگر تنها روی قیمت رقابت کنید ، زنده ماندن در زمان رکود بازار دشوار خواهد بود.

ارائه ارزش خود به هر یک از سرنخ ها به برجسته کردن آنچه که شما را از رقابت متمایز می کند ، برمی گردد. برای یک تجارت خدماتی ، یک عامل تمایز مشترک تجربه است.همه شرکتها امروزه برای تولید سرنخ های جدید در حال رقابت هستند اما بسیاری از آنها به ارائه ارزش توجه چندانی نمیکنند.

مهمترین عادتهایی که فروشندگان موفق را متمایز میکند را در این مقاله بخوانید

اگر شرکت شما ده ها سال است که خدمات با کیفیتی ارائه می دهد ، این امر را در چندین مرحله از مراحل فروش اطلاع دهید. یا اگر رویکردی منحصر به فرد برای حل یک مشکل مشترک ایجاد کرده اید ، این مزیت را برای سرنخ های خود توضیح دهید.

در پایان ، شما نمی خواهید این مشتریان بالقوه فقط در مورد قیمت در مورد شما قضاوت کنند. برای آنها وسوسه انگیز خواهد بود که در طی همه گیری ، تنها از روی قیمت خرید کنند ، اما برای ارائه تصویر بزرگتر ، باید آنها را ترغیب کنید روی گذشته تمرکز کنند. به محض روشن شدن ارزش واقعی خدمات شما ، پرداخت هزینه بالاتر یک سرمایه گذاری هوشمندانه به نظر می رسد.

به گذشته نگاهی بیندازید

فروش به مشتریان گذشته همیشه آسان تر از تبدیل یک سرنخ جدید است. این در مورد تاریخچه بازاریابی صادق بوده و به زودی تغییر نخواهد کرد. هنگامی که با یک بازار دشوار روبرو هستید ، به کسانی که قبلاً از شما خرید کرده اند رجوع کنید تا فروش بیشتری انجام دهند و خط اصلی شما را تقویت کنند.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با مشتریان گذشته خود درگیر شوید. روش دقیق استفاده شما به نوع مشاغل شما و تعداد دفعات نیاز مشتریان به خدمات شما بستگی خواهد داشت. برای بدست آوردن ارزش از مشتری قبلی خود ، این دو روش را در نظر بگیرید:

پاداش وفاداری

این یک روش آسان و آشکار برای جذب مشتریان قبلی شماست. اگر تا تاریخ معینی با خدمات شما درگیر شدند ، با یک پیشنهاد ویژه برای تخفیف به آنها مراجعه کنید. بسته به کیفیت داده های مشتری شما ، می توانید این پیشنهاد را به گروه های خاصی در پایگاه داده خود بسته به آخرین خرید آنها ، خدماتی که استفاده کرده اند و غیره تقسیم کنید

مزایای ارجاعی

روش دیگر برای استفاده از مشتریان قبلی خود این است که مستقیماً از آنها برای مراجعه به خانواده یا دوستان خود درخواست کنید. این به ویژه برای شرکت هایی که خدماتی ارائه می دهند که به طور مکرر مورد نیاز نیست ، بسیار مفید است. برای تشویق مشتریان قبلی خود برای ارجاع خدمات خود ، یا پاداش نقدی یا تخفیف در خریدهای آینده ارائه دهید.

این کار به شما امکان تولید سرنخ های جدیدی را بدون هزینه های آنچنانی میدهد که بسیار راحت تر تبدیل به مشتری های بالقوه و بالفعل شما خواهند شد.

اما می توانید روی بهبود فرآیند تولید سرنخ خود کار کنید. حتی در صورت انتظار برای روزهای روشن تر ، حتی ایجاد تغییرات کوچک نیز می تواند برای ایجاد لیدهای خوب و باز نگه داشتن درها کافی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.