تاثیر فونت ها در تبلیغات محصولات و خدمات

اصل نورومارکتینگ:
فونت های شیب دار و راست ، احساس فوریت را القا می کنند و عملکرد بیشتری نسبت به قلم های استاتیک عمودی دارند.

کاربرد:
فونت ها را عاقلانه انتخاب کنید. اگر می خواهید افراد را فعال کنید ، فونت های پویا را امتحان کنید.

از آنجا که خرده فروشان همیشه به دنبال افزایش فروش و قصد خرید هستند ، اغلب به تبلیغات متکی هستند. در نتیجه ، ما همیشه در معرض پیشنهادهای جذاب هستیم. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که این پیشنهادهای تبلیغاتی واقعاً در افزایش موفقیت تبلیغات مثر هستند؟

خوب ، اگر طرفدار فونت های مورب یا مایل هستید ، شاید بخواهید این مطلب را بخوانید. یک مطالعه اخیر نشان داده است که حتی سبک فونت انتخاب شده نیز تأثیر قابل توجهی در تصمیمات خرید مصرف کنندگان دارد.

به خواندن ادامه دهید و بفهمید چه زمانی تمایل به پیشنهادات تبلیغاتی داریم!

با استفاده از فونت پویا ، نتایج تبلیغاتی خود را تقویت کنید

طراحان پیام های چاپی و دیجیتالی غالباً بر اساس شهود شخصی خود ، فونت ها را برای تبلیغات و محتوای صفحه وب انتخاب می کنند. اگر آنها با راهنمایی از دانش نحوه واکنش مغز بینندگان به فونت های خاص تصمیم بگیرند ، چقدر می توانند موثرتر باشند؟

مطالعه ای در فوریه سال 2020 که توسط مجله خرده فروشی منتشر شده است شواهد محکمی را ارائه می دهد که فونت ها می توانند بر انگیزه مصرف کنندگان تأثیر بگذارند. وقتی مصرف کنندگان از مطالب تبلیغاتی با محدودیت زمانی دیدن می کردند ، به طور محسوسی تحت تأثیر استفاده از سبک های خاص فونت قرار می گرفتند.

بیشترین تأثیرات در استفاده از فونت های پویا ، مورب برای پیام رسانی کپی آگهی مشاهده شد. در مقایسه با فونت های ساکن و عمودی ، قلمهای کج شده بینندگان را بر انگیختند تا از طریق تبلیغات آنلاین کلیک کنند یا تصمیمات خرید مثبتی بگیرند.

مطالعات

یک آزمایش خاص ، دو نسخه مختلف از تبلیغات پیشنهادی را به آزمودنی ها ارائه داد. پیام ثابت ارائه شده این بود که مشتریان به ازای خرید 50 دلار کارت هدیه ، 10 دلار اعتبار تبلیغاتی دریافت می کنند.

اولین ارائه آگهی ، متن آگهی را به سبک قلم Times Roman معمول ارائه می داد. ارائه دوم از همان اصطلاحات استفاده می کند ، اما قلم مورد استفاده را در یک شیب راست نشان می دهد.

یکی از عناصر اصلی ارائه اطلاعاتی بود که تبلیغات در یک زمان کوتاه اما نامشخص پایان می یابد. وقتی از آنها سوال شد که چه موقع اعتقاد دارند تبلیغات به پایان می رسد ، افرادی که متن انحرافی را مشاهده می کنند انتظار دارند تاریخ انقضا پیشنهاد خیلی زودتر از کسانی باشد که فقط پیام های متنی عمودی را مشاهده کرده اند.

اشتباهی که بیشتر بازاریابها در استفاده از اثبات های اجتماعی انجام میدهند را در این مقاله بخوانید

یک آزمایش متفاوت شامل یک تبلیغ تبلیغاتی با مدت زمان محدود برای یک رستوران خیالی با مضمون مکزیک بود که توسط 250 آزمودنی مشاهده شد. مشابه اولین آزمایش ، نسخه اول آگهی مجدداً با قلم تایمز رومان عمودی ارائه شد ، در حالی که دیگری از همان قلم استفاده کرده اما از شیب راست استفاده می کند.

از آزمودنی ها نظرسنجی شده بود که پس از مشاهده آگهی ، به زودی به رستوران چقدر مراجعه می کنند افرادی که نمایش فونت مورب را مشاهده می کردند با قاطعیت قصد خود را برای بازدید زودتر ازکسب و کار اعلام کردند.

آزمایش سوم بررسی کرد که آیا تأثیر فونت های مایل در دنیای واقعی وجود دارد یا خیر. این بار ، محققان پیشنهادهایی را از طریق ایمیل به آزمودنی های آزمون دانشجویی ارائه دادند. در این پیام ها کارت های هدیه 5 دلاری با قیمت 4 دلار به مدت محدود ارائه شده بود که مشخص نشده بود. به افراد آزمایشی دستور داده شد تا برای پذیرفتن پیشنهاد ، روی پیوند مستقیم در تبلیغات ایمیل کلیک کنند.

پیام ها به گروه های مختلف آزمایشی در قالب فونت عمودی و مورب ارسال می شدند. اکثریت قریب به اتفاق افرادی که این پیشنهاد را پذیرفته اند ، به ارائه پیام متنی کج پاسخ می دهند.

تأثیرگذاری بر درک و عملکرد جذاب از طریق سبک های فونت پویا

نتایج حاصل از این مطالعه چیست؟

  • به نظر می رسد استفاده از سبک های متن پویا مایل ، احساس فوریت و فرصت انقضا برای بهره مندی از تبلیغ را القا می کند.
  • بینندگان پیشنهادهای متنی کج با اقدامات تأییدی سریعتر به پیام های متنی کج پاسخ می دهند.
  • درصد اقدامات کلیک لینک بیننده به طور قابل توجهی در بینندگان متنی پویا و شیب دار بیشتر از کسانی است که پیام ها را به سبک فونت متن ایستا عمودی دریافت می کنند.

ترس از دست دادن فرصت به وضوح ناشی از درک موضوع از فوریت و مدت زمان محدودی برای اقدام بدون از بین بردن سود پیشنهادی برای همیشه بوده است. پاسخ مثبت و فعال به پیشنهاد نتیجه معمول بود.

الگوهای پاسخ مغز باید گزینه های فونت را در پیام رسانی مشخص کند

پاسخ های آزمودنی های آزمون مصرف کننده در پاسخ به سایر پیشنهادهای قلم پیام آشکار بودند ، زیرا بر درک و عمل تأثیر می گذارند. یک مطالعه نشان داد که خانمها متن آرم کوچک را جذاب تر از آرم های ارائه شده با تمام حروف بزرگ یا بزرگ با حروف اول می دانند.

از آنجا که تایپوگرافی در بسیاری از قالب های تبلیغاتی عنصری همه گیر است ، انتخاب مناسب ترین فونت سود قابل توجهی در موفقیت تبلیغات دارد. گزینه های مبتنی بر داده مبتنی بر آگاهی از پاسخ های مغزی مشاهده شده به سبک های قلم و انتخاب ، نسبت به روش گذشته که فقط به شهود شخصی و تنظیمات شخصی اعتماد می کنیم ، م موثرتر وفونت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.